påskelilje Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 Fritid denne uka ble brukt til praktiske ting som ikke har med trening å gjøre 😄 så jeg måtte ta meg selv i nakken i helga og få beveget meg i det minste noe: Lørdag: Rolig tur i skogen en times tid Søndag: Raskere tur i skogen, halvannen time + 1 time styrketrening den siste timen senteret var åpent 😄 4 Siter
Grendel Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 På en god uke er jeg veldig forutsigbar: 1km + 6km joggeturer 1 styrkeøkt. Én styrkeøkt i uka er for lite til noe særlig fremgang, men det hjelper da bittelitt etter den lange koronapausen. 5 Siter
lyseblå Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 Jeg har akkurat begynt å jogge. Har lastet ned en app der målet er å klare å løpe 5 km etter 9 uker. Så vi får se hvordan det går 🙂 5 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 Ingenting her. Om det er corona jeg har eller en sommerinfluensa vet jeg ikke, men i dag er det 3 uker siden første symptom. Er bedre heldigvis, men ikke så mye at det er noen vits å prøve å trene nei. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 Sahara77 skrev (48 minutter siden): God bedring Lillemus😊 Tusen takk! Er drittlei av å være dårlig, men er bedre heldigvis og nå har jeg ferie så jeg kan slappe av og gjøre bare ting jeg har lyst til. 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 Forrige uke klarte jeg det kunststykket å skade ryggen/ hoftene mine mens jeg holdt på å ta på meg treningstøy, så da ble det ikke noe hele uka. I kveld kom jeg meg endelig på trening , tross fortsatt litt stive hofter. Jeg har hjemmekontor for tiden, så det er nok sittestillinga som ikke er helt god. Fikk jo disse problemene under coronaen også. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 27. juni 2022 Skrevet 27. juni 2022 Lillemus skrev (12 minutter siden): Tusen takk! Er drittlei av å være dårlig, men er bedre heldigvis og nå har jeg ferie så jeg kan slappe av og gjøre bare ting jeg har lyst til. God bedring og God ferie 1 Siter
cilie Skrevet 28. juni 2022 Skrevet 28. juni 2022 Lillemus skrev (9 timer siden): Ingenting her. Om det er corona jeg har eller en sommerinfluensa vet jeg ikke, men i dag er det 3 uker siden første symptom. Er bedre heldigvis, men ikke så mye at det er noen vits å prøve å trene nei. God bedring! 1 Siter
cilie Skrevet 28. juni 2022 Skrevet 28. juni 2022 Vært lite å melde i det siste, men svømte en time og det var nydelig! 2 Siter
Glitter Skrevet 28. juni 2022 Skrevet 28. juni 2022 Jeg husker ikke nøyaktig, men. Har vært tre eller fire styrkeøkter og 5-6 sykkeløkter trooor jeg. Eller egentlig flere for jeg syklet en del "til og fra" også. Men 5-6 økter man kan kalle trening da. Eller jeg har hatt en spinningsykkel-økt jo. Pga det var sånn skikkelig drittvær. Så 4-5 sykkeløkter og en spinningsykkel-økt. Ellernoe. 2 Siter
Bøtteknotten Skrevet 28. juni 2022 Skrevet 28. juni 2022 God bedring til alle syke og skada 😅 så kjipt når det endelig er blitt sommer.. Mandag: 10 km jogg Onsdag: 21,1 km jogg Søndag: 6 km med noe veldig rolig, muligens det som kalles «gågging» 🤣 2 Siter
Bøtteknotten Skrevet 28. juni 2022 Skrevet 28. juni 2022 lyseblå skrev (14 timer siden): Jeg har akkurat begynt å jogge. Har lastet ned en app der målet er å klare å løpe 5 km etter 9 uker. Så vi får se hvordan det går 🙂 C25K? Der starta jeg også 😊 veldig god erfaring! 0 Siter
Ekstra Skrevet 28. juni 2022 Skrevet 28. juni 2022 Livet kommer i veien og nokså lite tid til trening for tiden. Men får stort sett til én styrkeøkt, en sykkeltreningstur og en gåtur (i kupert terreng/litt trening) i uka. Skulle gjerne trent litt mer, trening blir slitsomt når man gjør det for sjelden. 1 Siter
lyseblå Skrevet 28. juni 2022 Skrevet 28. juni 2022 Bøtteknotten skrev (1 time siden): C25K? Der starta jeg også 😊 veldig god erfaring! Ja, det stemmer 😊 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.