Gå til innhold

Trening uke 25


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

Fritid denne uka ble brukt til praktiske ting som ikke har med trening å gjøre 😄 så jeg måtte ta meg selv i nakken i helga og få beveget meg i det minste noe:

Lørdag: Rolig tur i skogen en times tid

Søndag: Raskere tur i skogen, halvannen time + 1 time styrketrening den siste timen senteret var åpent 😄  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en god uke er jeg veldig forutsigbar:

1km + 6km joggeturer

1 styrkeøkt.

Én styrkeøkt i uka er for lite til noe særlig fremgang, men det hjelper da bittelitt etter den lange koronapausen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat begynt å jogge. Har lastet ned en app der målet er å klare å løpe 5 km etter 9 uker. Så vi får se hvordan det går 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting her. Om det er corona jeg har eller en sommerinfluensa vet jeg ikke, men i dag er det 3 uker siden første symptom. Er bedre heldigvis, men ikke så mye at det er noen vits å prøve å trene nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sahara77 skrev (48 minutter siden):

God bedring Lillemus😊

Tusen takk! :) Er drittlei av å være dårlig, men er bedre heldigvis og nå har jeg ferie så jeg kan slappe av og gjøre bare ting jeg har lyst til. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Forrige uke klarte jeg det kunststykket å skade ryggen/ hoftene mine mens jeg holdt på å ta på meg treningstøy, så da ble det ikke noe hele uka. 

I kveld kom jeg meg endelig på trening , tross fortsatt litt stive hofter. Jeg har hjemmekontor for tiden, så det er nok sittestillinga som ikke er helt god. Fikk jo disse problemene under coronaen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (12 minutter siden):

Tusen takk! :) Er drittlei av å være dårlig, men er bedre heldigvis og nå har jeg ferie så jeg kan slappe av og gjøre bare ting jeg har lyst til. :D 

God bedring og God ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 timer siden):

Ingenting her. Om det er corona jeg har eller en sommerinfluensa vet jeg ikke, men i dag er det 3 uker siden første symptom. Er bedre heldigvis, men ikke så mye at det er noen vits å prøve å trene nei. 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke nøyaktig, men. 

Har vært tre eller fire styrkeøkter og 5-6 sykkeløkter trooor jeg. Eller egentlig flere for jeg syklet en del "til og fra" også. Men 5-6 økter man kan kalle trening da. 

Eller jeg har hatt en spinningsykkel-økt jo. Pga det var sånn skikkelig drittvær. Så 4-5 sykkeløkter og en spinningsykkel-økt. Ellernoe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

God bedring til alle syke og skada 😅 så kjipt når det endelig er blitt sommer.. 

 

Mandag: 10 km jogg

Onsdag: 21,1 km jogg

Søndag: 6 km med noe veldig rolig, muligens det som kalles «gågging» 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
lyseblå skrev (14 timer siden):

Jeg har akkurat begynt å jogge. Har lastet ned en app der målet er å klare å løpe 5 km etter 9 uker. Så vi får se hvordan det går 🙂

C25K? Der starta jeg også 😊 veldig god erfaring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet kommer i veien og nokså lite tid til trening for tiden.

 

Men får stort sett til én styrkeøkt, en sykkeltreningstur og en gåtur (i kupert terreng/litt trening) i uka. Skulle gjerne trent litt mer, trening blir slitsomt når man gjør det for sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...