Gå til innhold

Ukas trening , uke 27.


Nicklusheletida

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida

Jeg har gått 5, 5 mil på fjellturer denne uka. 

Sier meg fornøyd med det.  Vi har 3 uker igjen på fjellet og dette var bare oppvarmingen til de mer krevende turene vi har tenkt oss på. 

Deilig å kjenne at formen er stigende 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får ikke trent om dagen pga smerter, sår og andre omstendigheter, så. Men jeg er mye i bevegelse da så har fått over 13000 skritt hver dag de siste dagene da. Usikker på hvordan jeg har klart det, men lite tid i ro.

Ser fram til å komme i gang igjen om 1-2 uker. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (20 minutter siden):

Jeg har gått 5, 5 mil på fjellturer denne uka. 

Sier meg fornøyd med det.  Vi har 3 uker igjen på fjellet og dette var bare oppvarmingen til de mer krevende turene vi har tenkt oss på. 

Deilig å kjenne at formen er stigende 😀

Jeg ble syk den 6. juni (for over en mnd siden altså!), om det var corona eller noe annet vet jeg ikke, testene ble aldri positive, men det lignet veldig. Ble i ganske bra form og prøvde en joggetur den 15/6, møtte veggen så det sang etter 1 km...

Denne uka har vi vært borte, men har gått mye da 15-20.000 skritt om dagen et par dager. I dag prøvde jeg meg på en liten joggetur igjen og formen er jo elendig, men jeg tror endelig at jeg er frisk igjen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jeg ble syk den 6. juni (for over en mnd siden altså!), om det var corona eller noe annet vet jeg ikke, testene ble aldri positive, men det lignet veldig. Ble i ganske bra form og prøvde en joggetur den 15/6, møtte veggen så det sang etter 1 km...

Denne uka har vi vært borte, men har gått mye da 15-20.000 skritt om dagen et par dager. I dag prøvde jeg meg på en liten joggetur igjen og formen er jo elendig, men jeg tror endelig at jeg er frisk igjen i alle fall.

Ja, det tar tid hos noen. Jeg var ganske dårlig i ca 3 uker. Fortsatt god bedring. Nå er det bare å jobbe med å få opp formen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (2 minutter siden):

Ja, det tar tid hos noen. Jeg var ganske dårlig i ca 3 uker. Fortsatt god bedring. Nå er det bare å jobbe med å få opp formen igjen :)

Jepp! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg også delta i denne tråden, yay!

Begynte å trene på Hjertelaget forrige uke, det var siste uke før de har sommerstengt. Trente aerobic og styrketrenng mandag og onsdag, og trente intervall selv på torsdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje

Det ble visst ekstremt lite trening den uka for min del. Hadde en times gåtur én dag, og så en times padletur en annen dag. Dett var dett.

Nå skal jeg lage tråd for denne uka, litt bedre nå 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...