Gå til innhold

Intervalltrening to dager på rad?


Vhanja

Anbefalte innlegg

Jeg har trent intervall på mandag og i dag. Jeg vil få lite anledning til å trene hele helgen - kan jeg ta en intervalløkt også i morgen? Jeg vil jo da ha resten av uka på å restitutere meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan fint ta to harde økter etter hverandre, men det kommer an på hvor godt trent man er. Er man vant til hard trening så kan man trene mer. Hvis du skjønner.  :)

Jeg hadde kjørt ei økt til i hvert fall. Det er verre hvis man begynner med 10 dager på rad noe jeg kan gradvis gli over i å gjøre. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, jeg kommer ikke til å gjøre det flere dager på rad. Passer bare så greit med mandag, onsdag og torsdag. Hadde jo vært mer ideelt med en styrkeøkt, men er vanskeligere å få til hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 time siden):

Ja, nei, jeg kommer ikke til å gjøre det flere dager på rad. Passer bare så greit med mandag, onsdag og torsdag. Hadde jo vært mer ideelt med en styrkeøkt, men er vanskeligere å få til hjemmefra.

Det går sikkert helt fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (1 time siden):

Ja, nei, jeg kommer ikke til å gjøre det flere dager på rad. Passer bare så greit med mandag, onsdag og torsdag. Hadde jo vært mer ideelt med en styrkeøkt, men er vanskeligere å få til hjemmefra.

Hvis du ønsker å trene styrke effektivt hjemme, så er det lett å få til. Kan evt. være greit å ha noen treningsstrikker til noen av øvelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (1 time siden):

Hvis du ønsker å trene styrke effektivt hjemme, så er det lett å få til. Kan evt. være greit å ha noen treningsstrikker til noen av øvelsene.

Ja, lett å få til ved å kjøpe utstyr. Men det får jeg ikke gjort til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Ja, lett å få til ved å kjøpe utstyr. Men det får jeg ikke gjort til i morgen.

Du trenger ikke noe fancy utstyr. :) Google kroppsvektøvelser å får du mengder med gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke noe fancy utstyr. :) Google kroppsvektøvelser å får du mengder med gode tips!

Ja, jeg trener jo ting som knebøy og utfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vhanja skrev (27 minutter siden):

Ja, lett å få til ved å kjøpe utstyr. Men det får jeg ikke gjort til i morgen.

Du får til en god styrkeøkt ved kun å bruke egen kroppsvekt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker bare kroppsvekt i tillegg til bakker på sykkel og det gjør meg akkurat så sterk som jeg ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...