Gå til innhold

Ikke trent på minst 2 år


Marye

Anbefalte innlegg

Skal begynne igjen

er spinning greit å begynne med? Og styrketreningsapparater? Eller styrke i sal? Blir ikke det veldig hardt? Og step? Hvordan skal jeg begynne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marye skrev (10 minutter siden):

Skal begynne igjen

er spinning greit å begynne med? Og styrketreningsapparater? Eller styrke i sal? Blir ikke det veldig hardt? Og step? Hvordan skal jeg begynne? 

Be om veiledning på treningssenteret ditt om det tilbys? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cilie skrev (3 minutter siden):

Be om veiledning på treningssenteret ditt om det tilbys? 

Kanskje jeg burde ha meg en personlig trener

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (1 time siden):

Kanskje jeg burde ha meg en personlig trener

Bare husk at hvis du begynner å trene, spesielt vekter, så trenger kroppen litt tid på å bli vant med treningen.  Tar en det for hardt i begynnelsen så kan det fort bli skader.  Jeg ville da begynt med litt lette vekter og heller flere repetisjoner.  Så kan en øke på etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321 skrev (23 minutter siden):

Bare husk at hvis du begynner å trene, spesielt vekter, så trenger kroppen litt tid på å bli vant med treningen.  Tar en det for hardt i begynnelsen så kan det fort bli skader.  Jeg ville da begynt med litt lette vekter og heller flere repetisjoner.  Så kan en øke på etterhvert. 

Alright 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (4 timer siden):

Skal begynne igjen

er spinning greit å begynne med? Og styrketreningsapparater? Eller styrke i sal? Blir ikke det veldig hardt? Og step? Hvordan skal jeg begynne? 

Begynn med spinning f.eks. 2 ganger i uka, og hvis du orker noe mer, så kan du trene styrke en gang i tillegg. Hvis du fortsatt husker teknikken på de ulike styrkeøvelsene, så kan du jo velge hva du liker best av sal eller apparater. Spinning er ganske safe mht belastningsskader i oppstartsfasen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marye skrev (Akkurat nå):

Da har jeg overlevd en spinningtime. Kjente det mest i armene

Så bra. Er alltid kjekt å komme i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marye skrev (11 minutter siden):

Da har jeg overlevd en spinningtime. Kjente det mest i armene

Så bra:-) Du venner deg til sittestillingen etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...