Gå til innhold

Rockering?


Lillemus

Anbefalte innlegg

For 10-12 år siden var rockering, stor og tung, hipt og hot og vi var flere her inne som kjøpte det og brukte dem litt. I dag hører man jo knapt om noen som driver med det.

Jeg har to, kjøpte en litt mindre til ungene, men de brydde seg ikke særlig om den og jeg synes den tyngste er lettes å rocke med, den faller ikke så lett ned, merkelig nok... Er det noen her inne nå som driver med rockering? Skal prøve å få til noen minutter om morgenen tenkte jeg, skal jo være bra for rygg, bekken og rumpe! Og det trengs her i gården...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
Lillemus skrev (1 time siden):

For 10-12 år siden var rockering, stor og tung, hipt og hot og vi var flere her inne som kjøpte det og brukte dem litt. I dag hører man jo knapt om noen som driver med det.

Jeg har to, kjøpte en litt mindre til ungene, men de brydde seg ikke særlig om den og jeg synes den tyngste er lettes å rocke med, den faller ikke så lett ned, merkelig nok... Er det noen her inne nå som driver med rockering? Skal prøve å få til noen minutter om morgenen tenkte jeg, skal jo være bra for rygg, bekken og rumpe! Og det trengs her i gården...

Det hadde sikkert vært noe for meg også det. Sikkert kjempebra trening for stive hofter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Det hadde sikkert vært noe for meg også det. Sikkert kjempebra trening for stive hofter :)

Det er det jeg håper på ja... 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Jeg har min fremdeles, og jeg prøvde den et par ganger i fjor, faktisk, men har ikke trent aktivt med den på mange år. Kanskje den bør brukes igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Jeg har min fremdeles, og jeg prøvde den et par ganger i fjor, faktisk, men har ikke trent aktivt med den på mange år. Kanskje den bør brukes igjen?

Jeg begynte i dag! "Rettveien" kan jeg jo stå i det uendelige, "vrangveien" derimot... Fant ut etterhvert at om jeg lener meg litt bakover så ligger ringen mye bedre og faller ikke ned så lett. :) Kjør på så blir vi flere! Det er jo gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (1 time siden):

Jeg begynte i dag! "Rettveien" kan jeg jo stå i det uendelige, "vrangveien" derimot... Fant ut etterhvert at om jeg lener meg litt bakover så ligger ringen mye bedre og faller ikke ned så lett. :) Kjør på så blir vi flere! Det er jo gøy!

Skal gjøre det! Akkurat nå er jeg i Sverige hos en kusine, og vi hadde en herlig styrkeøkt i går sammen, og i kveld skal vi trene igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

påskelilje skrev (38 minutter siden):

Skal gjøre det! Akkurat nå er jeg i Sverige hos en kusine, og vi hadde en herlig styrkeøkt i går sammen, og i kveld skal vi trene igjen 😊

Så bra! Da kommer ringen frem når du er hjemme igjen vet du! :D Så får vi legge til den på ukesoppdateringene våre. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (7 timer siden):

Så bra! Da kommer ringen frem når du er hjemme igjen vet du! :D Så får vi legge til den på ukesoppdateringene våre. :) 

Det ble en god svømmeøkt i stedet for styrketrening i dag. Har ikke svømt ordentlig siden jeg fikk korona i mars. Nå var det SÅ gøy å crawle og svømme raskt bryst. Deilig temperatur her i Mälaren ☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (4 minutter siden):

Det ble en god svømmeøkt i stedet for styrketrening i dag. Har ikke svømt ordentlig siden jeg fikk korona i mars. Nå var det SÅ gøy å crawle og svømme raskt bryst. Deilig temperatur her i Mälaren ☀️

Vi badet i en liten sidesjø av Väneren i forrige uke og det var ikke veldig varmt i vannet... Kan skyldes at det var 26 grader i lufta den dagen kanskje, slik at temperaturforskjellen ble så merkbar. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Vi badet i en liten sidesjø av Väneren i forrige uke og det var ikke veldig varmt i vannet... Kan skyldes at det var 26 grader i lufta den dagen kanskje, slik at temperaturforskjellen ble så merkbar. ;) 

Her er det vel bare 2-3 graders forskjell mellom vann og luft (21-22 og 22-25), så det var helt nydelig å bade i kveld. Sitter på brygga nå med bok og ser utover "sjön", med fiskevak, duekurring og svaner like ved, vakre siv i vannkanten og store piletrær som henger utover vannet 💚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...