Gå til innhold

Rockering - det funker!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg har nå rocket 15-30 min, 1-2 økter, daglig i et par uker og det funker! Den siste uka har jeg gått inn 1,5 cm rundt både midje og mage og for første gang i mitt liv har jeg nå litt definert midje! Det har jeg aldri hatt før selv om jeg har veid 2,5 kg mindre enn jeg gjør nå (er normalvektig, bmi 23.9).

I går fikk jeg den nye rockeringen min, en Smart weighted hula hoop, som sitter tett inntil kroppen og har en snor med et lodd i enden og det er dette loddet som skal rockes rundt. Det var kjempevanskelig! Men jeg skal få det til, må bare øve og øve! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har rengjort sporet i rockeringen og smurt hjulene på vogna som holder loddet med silikonspray så nå går det så det suser! Pulsen var helt oppe i 160 og det er tyngre enn vanlig rockering, men moro! 🥵😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering: rocker ca. 20-40 min hver dag og har gått inn 2,5 cm i livet og 3 cm rundt magen på to uker! Har ikke gjort noen store sprell i matveien så det kan ikke skyldes det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Du er jammen god 😅 jeg har aldri klart å få en rockering til å gå rundt mer enn 1 1/2 gang 🤣🤣 (til stor underholding for barna, som er mye flinkere..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (5 minutter siden):

Du er jammen god 😅 jeg har aldri klart å få en rockering til å gå rundt mer enn 1 1/2 gang 🤣🤣 (til stor underholding for barna, som er mye flinkere..)

Hihihihi....da er vi to😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten skrev (6 minutter siden):

Du er jammen god 😅 jeg har aldri klart å få en rockering til å gå rundt mer enn 1 1/2 gang 🤣🤣 (til stor underholding for barna, som er mye flinkere..)

Hvis det er snakk om de der lette ringene man kjøper i lekebutikken så har jeg ikke sjans på dem jeg heller. :) Min erfaring er at jo tyngre ringen er, jo lettere er det å rocke med den. Litt annen teknikk med denne ringen enn en vanlig ring, men ikke så veldig stor forskjell, knepet er hvordan man står og beveger seg. Jeg står med beina litt bredere enn skulderbreddes avstand, lener meg øøøørlite bakover og vugger litt frem og tilbake på en måte - lettest er det når jeg har armene krysset foran brystet / hendene på motsatt overarm / hendene på hodet, da får jeg best tak i magemusklene / kjernemusklene som får ringen / loddet til å rotere. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
emilie321 skrev (1 time siden):

Hihihihi....da er vi to😊

😂 Fikk aldri til som barn heller, men lever i grunnen godt med det 😅

Lillemus skrev (58 minutter siden):

Hvis det er snakk om de der lette ringene man kjøper i lekebutikken så har jeg ikke sjans på dem jeg heller. :) Min erfaring er at jo tyngre ringen er, jo lettere er det å rocke med den. Litt annen teknikk med denne ringen enn en vanlig ring, men ikke så veldig stor forskjell, knepet er hvordan man står og beveger seg. Jeg står med beina litt bredere enn skulderbreddes avstand, lener meg øøøørlite bakover og vugger litt frem og tilbake på en måte - lettest er det når jeg har armene krysset foran brystet / hendene på motsatt overarm / hendene på hodet, da får jeg best tak i magemusklene / kjernemusklene som får ringen / loddet til å rotere. :)  

Mener du det? Jeg har alltid trodd at slike tunge var enda vanskeligere 🤔 nå fikk jeg skikkelig lyst å prøve, bare for å se om «til og med jeg» kan klare. Får se om jeg en gang kommer på besøk til noen som har  😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (1 minutt siden):

😂 Fikk aldri til som barn heller, men lever i grunnen godt med det 😅

Mener du det? Jeg har alltid trodd at slike tunge var enda vanskeligere 🤔 nå fikk jeg skikkelig lyst å prøve, bare for å se om «til og med jeg» kan klare. Får se om jeg en gang kommer på besøk til noen som har  😅

Jepp, i alle fall er det min erfaring at de tyngre ringene er lettere å rocke med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...