Gå til innhold

Hvordan regne ut kcal?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eva Sofie skrev (4 minutter siden):

Jeg skriver ikke bevisst i koder, men det er mye mulig at vi har noe felles erfaring. Jeg gir deg råd og tanker her dels basert på egen erfaring, og også noe jeg har lest her og der.

Vi har skrevet med hverandre før….

Anonymkode: 96eeb...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det var komplisert, kan jeg ikke bare plusse og ta minus?

Anonymkode: 96eeb...493

Nei

Du ser på pakken hvor mange kcal det er i 100 gram, og så må du naturligvis ta hensyn til hvor mye du spiser. Man kan sette opp regnestykket på litt forskjellig måter som et par brukere har gjort, men det innebærer alltid å gange og dele. Beklager, men sånn er reglene🙂

Jeg vet at noen har et angstfylt forhold til matematikk og styrer unna ethvert regnestykker. Det respekterer jeg, men da foreslår jeg at du bare spiser fornuftig og ikke prøver å regne ut kaloriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har skrevet med hverandre før….

Anonymkode: 96eeb...493

Aha, det kan være deg jeg har hilset med "hei igjen" når jeg har gjenkjent deg? Det var nå lenge siden... 🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (10 minutter siden):

Aha, det kan være deg jeg har hilset med "hei igjen" når jeg har gjenkjent deg? Det var nå lenge siden... 🌟

Nei jeg tror ikke du har gjenkjent meg. Men vi snakket sammen på pm, en del før jeg forsvant. Beklager. Men jeg tror om du tenker deg om vet hvem jeg er… 

Anonymkode: 96eeb...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (1 time siden):

Aha, det kan være deg jeg har hilset med "hei igjen" når jeg har gjenkjent deg? Det var nå lenge siden... 🌟

Er du sint på meg det…? Lang historie kort: mye har skjedd! 

Anonymkode: 96eeb...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du sint på meg det…? Lang historie kort: mye har skjedd! 

Anonymkode: 96eeb...493

Nei, over hode ikke. Hvorfor skulle jeg være sint på deg? Bare å ta kontakt på ny om du har byttet brukernavn. Jeg har forstått at det har skjedd mye i livet ditt. Det har det i mitt også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eva Sofie skrev (5 minutter siden):

Nei, over hode ikke. Hvorfor skulle jeg være sint på deg? Bare å ta kontakt på ny om du har byttet brukernavn. Jeg har forstått at det har skjedd mye i livet ditt. Det har det i mitt også ;) 

Fordi jeg forsvant.. uten å si noe spesielt. Ble glad når jeg så du var her enda, fordi du betydde mye for meg. Takk, det vil jeg nok gjøre. 

Anonymkode: 96eeb...493

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...