Gå til innhold

Menn i tights?


Pils

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, vanlig i byen min uten truse for avslører godt hvordan den henger evt står for har sett begge deler på disse mennene.... 

Liker egenlig løpe i tights selv interval etter hvordan den henger løpe det jeg hæler når står og jogge når den henger.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pils skrev (3 timer siden):

Ok, vanlig i byen min uten truse for avslører godt hvordan den henger evt står for har sett begge deler på disse mennene.... 

Merkelig by.

Anonymkode: da844...5b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Merkelig by.

Anonymkode: da844...5b7

Tror det går igjen i fleste byer med slike tightsmenn da er veldig mange som bor i byer... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pils skrev (8 timer siden):

Ok, vanlig i byen min uten truse for avslører godt hvordan den henger evt står for har sett begge deler på disse mennene.... 

Liker egenlig løpe i tights selv interval etter hvordan den henger løpe det jeg hæler når står og jogge når den henger.   

Men tror dere menn virkelig at andre ser så mye på tissen deres at vi legger merke til om dere har truse (gudhjelpemeg, bruk nå boxer i det minste!) under tightsen??? Vi gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Men tror dere menn virkelig at andre ser så mye på tissen deres at vi legger merke til om dere har truse (gudhjelpemeg, bruk nå boxer i det minste!) under tightsen??? Vi gjør ikke det.

Tror ingenting om det jeg, de ferreste glaner nok ikke i skrittet til folk uasett så hvorfor ha noe under da...   nesten ingen menn som bruker noe under tights da man får fullt utbytte av plagget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tights hvis det er for kaldt til å bruke shorts. 

Så får folk mene hva de vil om det. Det har aldri falt meg inn å ikke ha truse under. Når det er kaldt så er det ikke så mye å glane på uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel skrev (2 timer siden):

Jeg bruker tights hvis det er for kaldt til å bruke shorts. 

Så får folk mene hva de vil om det. Det har aldri falt meg inn å ikke ha truse under. Når det er kaldt så er det ikke så mye å glane på uansett.

Ok, godt er fritt valg er ikke behagelig ha noe under tights hvis det ikke er sånn thong for menn da... men det hadde jo ødelakt "intervalklokka" mi da jeg bruker potensen til det er jo ikke for at folk skal se noe da  , men  for ha kontroll når skal beine på det kroppen klarer og når jeg skal jogge...  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...