Gå til innhold

Ukas trening uke 37


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg har sklidd litt av slynge og dessverre både gåtur og sykkeltur, men de to siste skyldes drittvær rett og slett. Men rocker gjør jeg!

Mandag - 30 min rockering

Tirsdag - 30 min rock + 20 min slynge

Onsdag - 30 min rock

Torsdag - 35 min rock

Fredag - 30 min rock

Lørdag - 50 min rock + 2,3 km sykkel til og fra butikken i stedet for bil

Søndag - 30 min rock + 10 km sykkeltur

Veldig fornøyd med rockeringøktene, mindre fornøyd med resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det ikke gått bra, sånn i forhold til trening, men har hatt en aktiv uke (til meg å være) Mandag, onsdag og fredag var jeg borte fra morgen til kveld og tirsdag, torsdag og søndag har jeg vært avgårde mye av dagen.  På lørdag var jeg så sliten at jeg tok det helt med ro.  Har gått rundt 8000 skritt flere dager, så det er jo noe. Satser på en bedre uke ang trening, neste uke. Har time hos pt på et treningssenter på tirsdag, så da håper jeg at jeg kommer igang med styrketrening. Er fornøyd med det jeg har greid å gjennomføre denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en god uke for meg.

På mandag begynte jeg på karate for første gang! Så det ble faktisk to økter den dagen:

Mandag: Trening Hjertelaget (aerobic + sykkelintervall + styrke) og karatetrening
Onsdag: Karatetrening hjemme
Fredag: Karatetrening hjemme. Litt mer systematisert enn onsdag så ble ti minutter oppvarming, 30 min karateteknikk (og tre runder jogging rundt grusbanen jeg trente på) og fem minutter uttøying. Og så ti minutters gange hjem.

Ellers småturer på 1-2 km de andre dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 økter denne uka:

Onsdag: 5 km joggetur

Torsdag: 15 km joggetur

Søndag: 10 km joggetur (den var uvanlig slitsom, men skjønte jo hvorfor når feberen seig på utpå kvelden 🙄🤒 satser på at det går fort over 🤞)

Ellers har jeg gått frem og tilbake til jobb en dag (ca 6 km?). Ikke akkurat trening, men aktivitet iallfall 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hektisk tid, både på jobb og hjemme, så det ble ikke så mye trening på meg denne uka:

Tirsdag: Syklet til jobb

Onsdag: 1 time styrketrening på treningssenter + 50 minutter myk yoga.

Søndag: Noen timer i Dyreparken (mange år siden sist!) + kveldstur i skogen om kvelden, totalt 14.000 skritt.

Badet i sjøen onsdag, fredag og lørdag 😄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble vel en styrke, en cycling intervall og en sykkeltreningstur på ca. to timer. Og en gåtur søndag på ca. 15.000 skritt, men det regner jeg ikke helt med ;). Skulle igjen gjerne fått lagt inn litt mer styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...