Gå til innhold

Ukas trening uke 39


Lillemus

Anbefalte innlegg

Her har det sklidd helt ut, men jeg har rocket 20-50 min hver dag bortsett fra lørdag og i dag gikk jeg en tur i fint høstvær om ikke annet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteknotten

Jeg har hatt 3 joggeturer denne uka:

Onsdag: 10 km

Torsdag: 5 km

Lørdag: 15 km

Kom i mål med Garmin-målet for løping 2022 etappe 3 (juli, august, september) som var 300 km. Nå er jo spørsmålet om jeg klarer etappe 4 som er ut året, for da kommer vær og vind inn i bildet. Og is, ikke minst is. Evt snø, men det er det lite av her. Bare slaps eller is. 🙄

Ellers har jeg kjøpt ny vintertights (og tilhørende genser) fra Bara, pluss en med refleksmønster på hele. Gruer meg til høstmørke og regn og kulde, men har det meste praktisk på plass da iallfall. 🥶🌬💦💦❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble 2 ganger på treningsstudioet, tredemølle og styrketrening. 

En tur i dag på 13 km. 

Innimellom blir det også litt trening med manualer hjemme  Jeg har lagt dem slik at jeg nesten snubler i dem nå, så jeg ikke glemmer å bruke dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elendig uke mht trening. Kun 1 time styrketrening og 50 min yoga på onsdag. Ellers er jeg mer aktiv på jobb enn vanlig; går,  løfter og bøyer meg mye, er snart midtveis i et prosjekt , så får rørt meg litt da i løpet av arbeidsdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg med jeg også😊

Mandag: 75 min yoga

Torsdag: 45 min slyngetrening m/instruktør

Lørdag: 45 min styrke

Ellers gått ca. 10 000 skritt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chickpea skrev (10 minutter siden):

Hiver meg med jeg også😊

Mandag: 75 min yoga

Torsdag: 45 min slyngetrening m/instruktør

Lørdag: 45 min styrke

Ellers gått ca. 10 000 skritt hver dag.

Så gøy med ny person i gjengen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida skrev (17 timer siden):

Det ble 2 ganger på treningsstudioet, tredemølle og styrketrening. 

En tur i dag på 13 km. 

Innimellom blir det også litt trening med manualer hjemme  Jeg har lagt dem slik at jeg nesten snubler i dem nå, så jeg ikke glemmer å bruke dem. 

Det var lurt! Jeg prøvde meg med å ha rockeringen fremme i stua, men mannen flyttet den opp på et soverom etter et par uker (og jeg ikke hadde brukte den mer enn et par ganger før det) 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har kledd på meg, dusjet og gått en tur. 

Anonymkode: 09602...fd1

Det er fint! Deilig å komme seg ut! Hvordan går det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...