AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Dette er noe annet Alle sakene som har vært om Rune Fardal ligger samlet nederst, men du ser dem ikke hvis du ikke er + abonnement tror jeg. Anonymkode: c7df6...011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er det ikke. RF er sterkt inne her også. Anonymkode: 267da...d57 Ok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Det ligger ikke bak beralingsmur Det gjorde det tidligere i uken. Anonymkode: c7df6...011 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Ok Det er ikke lov å si hvem som skriver her inne! Anonymkode: 54fcc...7b7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle sakene som har vært om Rune Fardal ligger samlet nederst, men du ser dem ikke hvis du ikke er + abonnement tror jeg. Anonymkode: c7df6...011 Jeg har ikke abonnement. På VG ligger det en artikkel som nå heter noe sånt : Hevder å ha studert psykologi i årevis. Har under et halvt års utdanning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2022 laban skrev (13 minutter siden): Jeg leste om ham i VG da nettartikkelen ble lagt ut forrige helg, men hadde glemt at han holdt på her. Søkte i går, og da kjente jeg igjen noe. Det har jo vært noen veldig - eh - tydelige aktivister her i årenes løp. Men jeg husker f.eks. han adopsjonsmotstanderen bedre, kanskje fordi jeg svarte ham en sjelden gang. Han skrev på psykiatri og hengte ut sin xkone under fullt navn . Han mente hun var psykopat. Det var rettsak ang barnet. Det var i grunnen lett å forstå ut i fra alt han skrev hvem som var den egentlige psykopaten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ikke lov å si hvem som skriver her inne! Anonymkode: 54fcc...7b7 Han skrev under fullt navn. Anonymkode: 5ffb4...0f2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (44 minutter siden): Han skrev på psykiatri og hengte ut sin xkone under fullt navn . Han mente hun var psykopat. Det var rettsak ang barnet. Det var i grunnen lett å forstå ut i fra alt han skrev hvem som var den egentlige psykopaten. Ja, jeg fant noe av det ved å søke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Lillemus skrev (1 time siden): Det husker jeg i alle fall ikke - var det også tidlig på 2000-tallet? Han brukte ulike nick, iblant virket det også som det var forskjellige personer som skrev under samme brukernavn. Mye aktivitet rundt 2003 f.eks. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kupton Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke lov å si hvem som skriver her inne! Anonymkode: 54fcc...7b7 Rune Fardal skrev under fullt navn. Bra at VG tar opp saken. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg husker ikke ham fra DOL. Leste nok ikke noe særlig på psykiatriforumet på den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.