AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Dette er noe annet Alle sakene som har vært om Rune Fardal ligger samlet nederst, men du ser dem ikke hvis du ikke er + abonnement tror jeg. Anonymkode: c7df6...011 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er det ikke. RF er sterkt inne her også. Anonymkode: 267da...d57 Ok 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (3 minutter siden): Det ligger ikke bak beralingsmur Det gjorde det tidligere i uken. Anonymkode: c7df6...011 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (1 minutt siden): Ok Det er ikke lov å si hvem som skriver her inne! Anonymkode: 54fcc...7b7 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle sakene som har vært om Rune Fardal ligger samlet nederst, men du ser dem ikke hvis du ikke er + abonnement tror jeg. Anonymkode: c7df6...011 Jeg har ikke abonnement. På VG ligger det en artikkel som nå heter noe sånt : Hevder å ha studert psykologi i årevis. Har under et halvt års utdanning. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter Skrevet 23. oktober 2022 laban skrev (13 minutter siden): Jeg leste om ham i VG da nettartikkelen ble lagt ut forrige helg, men hadde glemt at han holdt på her. Søkte i går, og da kjente jeg igjen noe. Det har jo vært noen veldig - eh - tydelige aktivister her i årenes løp. Men jeg husker f.eks. han adopsjonsmotstanderen bedre, kanskje fordi jeg svarte ham en sjelden gang. Han skrev på psykiatri og hengte ut sin xkone under fullt navn . Han mente hun var psykopat. Det var rettsak ang barnet. Det var i grunnen lett å forstå ut i fra alt han skrev hvem som var den egentlige psykopaten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er ikke lov å si hvem som skriver her inne! Anonymkode: 54fcc...7b7 Han skrev under fullt navn. Anonymkode: 5ffb4...0f2 0 Siter
laban Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 Nicklusheletida skrev (44 minutter siden): Han skrev på psykiatri og hengte ut sin xkone under fullt navn . Han mente hun var psykopat. Det var rettsak ang barnet. Det var i grunnen lett å forstå ut i fra alt han skrev hvem som var den egentlige psykopaten. Ja, jeg fant noe av det ved å søke. 0 Siter
laban Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 Lillemus skrev (1 time siden): Det husker jeg i alle fall ikke - var det også tidlig på 2000-tallet? Han brukte ulike nick, iblant virket det også som det var forskjellige personer som skrev under samme brukernavn. Mye aktivitet rundt 2003 f.eks. 0 Siter
kupton Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er ikke lov å si hvem som skriver her inne! Anonymkode: 54fcc...7b7 Rune Fardal skrev under fullt navn. Bra at VG tar opp saken. 2 Siter
påskelilje Skrevet 23. oktober 2022 Skrevet 23. oktober 2022 Jeg husker ikke ham fra DOL. Leste nok ikke noe særlig på psykiatriforumet på den tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.