Gå til innhold

Betaling?


Dorthe

Anbefalte innlegg

kupton skrev (13 timer siden):

Mor også 🙂 ( når det bare er av og til).  Beklager at jeg misforsto - trodde det var datters minstemann.

Jeg leste det slik også og synes vedkommende kan få litt betalt. - Ikke fordi vedkommende må ha betalt, men fordi det er hyggelig å gi når mulighet. Det kan gjøre at vedkommende kan unne seg noe ekstra. Jeg fikk alltid betalt for slike tjenester, noe jeg tror jeg «betalte tilbake» i besøk og i livets siste fase. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cilie skrev (40 minutter siden):

Jeg leste det slik også og synes vedkommende kan få litt betalt. - Ikke fordi vedkommende må ha betalt, men fordi det er hyggelig å gi når mulighet. Det kan gjøre at vedkommende kan unne seg noe ekstra. Jeg fikk alltid betalt for slike tjenester, noe jeg tror jeg «betalte tilbake» i besøk og i livets siste fase. 

Men Dorthe sier jo at sønnen er i full jobb, har lite utgifter og har bedre råd enn henne så han har jo i høyeste grad råd til å unne seg noe ekstra selv om han må bruke bensinpenger for 6 mil på mor. :) Det er ikke stort mer enn 120,-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (36 minutter siden):

har bedre råd enn henne

Det har jeg ikke fått med meg. Jeg leste det slik at hun hadde god råd til å betale litt. Når det er sagt har jeg selvsagt kjørt foreldre og besteforeldre uten å få betalt pr gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å avslutte denne tråden så synes han det var greit at jeg betalte for diesel og han fikk etter eget forslag 200 kr.  Snus ville han ikke ha fordi han skulle til Sverige neste helg så den fikk dattera mi.  Og jeg skulle bare si ifra hvis han skulle hente meg flere ganger 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...