Gå til innhold

Oppskrifter på vegetar middag?

Anbefalte innlegg

Syrin skrev (21 minutter siden):

Supre tips. Hvilke linser bruker du? Ser der finnes en del forskjellige, vet ikke hva som er best?

Jeg er litt lat når det gjelder matlaging. Bruker for det meste røde tørre linser, som koker sammen med sausen. Evt ferdig kokte hvis jeg har veldig dårlig tid.

Når du bruker tørre linser, er det de røde som har kortest koketid. Grønne linser trenger lenger koketid.

Jeg er nøye med å ha noen ingredienser med høyt proteininnhold. Dette var særlig viktig den perioden to av ungdommene var veganere. 

• 10 måneder senere...

Fortsetter under...

Kokt potet i mikrobølge ovn.Løk kokt i mikrobølge ovn.Erter fra fryser,varmet i mikrobølge ovn.Kjøtterstatningen vegefars.Varme den i mikrobølge ovn.Jeg liker at den er noe kjølig,ikke så lenge varmet for da bli den ikke tørr.Smaker bedre enn når lenge varmet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...