Gå til innhold

Grått og hvitt hår = beholder eller farger dere?

Anbefalte innlegg

Jeg farger håret, og har tenkt at jeg ikke skal revurdere den beslutningen før jeg er minst 60 år. Ennå er etterveksten mer vanlig farge enn grått, så uansett må jeg vente til det er heltgrått før jeg blir «au naturel», for bare grå striper er bare trist, synes jeg. 

Men ettervekst er noe herk, så jeg farger etter i skillen og langs panne og tinning ca hver tredje uke og innimellom der bruker jeg også slik ettervekstspray med farge. 😵

Fortsetter under...

Jeg har hvitt hår og har ikke farget det i ti år.  Jeg farget det fra jeg var 25 år for da var det virkelig for tidlig å være gråhåret.  Jeg farget det i ca. 30 år, men da var det blitt helt hvitt og jeg er fornøyd med den fargen.  Mange tror at jeg har farget det hvitt, og jeg blir alltid like overrasket😄

Savannah skrev (2 minutter siden):

Jeg har hvitt hår og har ikke farget det i ti år.  Jeg farget det fra jeg var 25 år for da var det virkelig for tidlig å være gråhåret.  Jeg farget det i ca. 30 år, men da var det blitt helt hvitt og jeg er fornøyd med den fargen.  Mange tror at jeg har farget det hvitt, og jeg blir alltid like overrasket😄

Jeg har ikke gjort noe med etterveksten det siste året.  Og etterveksten er helt hvit og håret mitt er bleket så det er ingen vits i å gjøre noe med det.

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Står det virkelig det? Gråsprengt?

Anonymkode: 52903...1cd

Det står ikke men de har skrevet det inn i systemet. Hårfarge blir registrert ved pass/id-kort men står ikke på selve kortet. Det var de selv som påpekte det og sa «jeg skriver gråsprengt jeg». 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...