Gå til innhold

Innvendig fett vekt tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

InBody 720. 

https://www.trening.no/treningstips/noyaktig-maling-av-visceralt-fett/

Dette kunne du lett googlet deg til, så jeg mistenker at innlegget ditt er mer et rop om oppmerksomhet. "Se, jeg har en spiseforstyrrelse, men jeg kommer til å nekte på det hvis du spør meg". 

Anonymkode: b922f...9c2

Jeg har ikke en spiseforstyrrelse. Jeg vil finne det ut fordi jeg er interessert i trening. Når man trener masse og har det som en livsstil vil man ha kontroll for at treningen gir effekt :) Takk for linken, men det var ikke det jeg spurte om. 

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har ikke en spiseforstyrrelse. Jeg vil finne det ut fordi jeg er interessert i trening. Når man trener masse og har det som en livsstil vil man ha kontroll for at treningen gir effekt :) Takk for linken, men det var ikke det jeg spurte om. 

Anonymkode: 47154...64d

Dette da?

 

https://www.prosent.no/helse/vekt/hvordan-male-fettprosent/

Anonymkode: b922f...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fettprosent du tenker på? 

Jeg tror ikke disse vanlige personvektene som måler dette egentlig er så nøyaktig. Det kan sikkert funke for å måle utvikling og progresjon, men det reelle resultatet tror jeg man må ta med en klype salt. Eller fett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (18 minutter siden):

Er det fettprosent du tenker på? 

Jeg tror ikke disse vanlige personvektene som måler dette egentlig er så nøyaktig. Det kan sikkert funke for å måle utvikling og progresjon, men det reelle resultatet tror jeg man må ta med en klype salt. Eller fett. ;)

Nei innvendig som fett rundt organer. Den linken anonym først lenket til var en artikkel. Jeg spurte om noen har tips om vekter en kan bruke til privat bruk :) 

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei innvendig som fett rundt organer. Den linken anonym først lenket til var en artikkel. Jeg spurte om noen har tips om vekter en kan bruke til privat bruk :) 

Anonymkode: 47154...64d

Jeg har ikke gått inn på noen linker så det vet ikke jeg noe om. 

Jeg tror ikke det finnes en vanlig prrsonvekt som måler fett rundt innvendige organer? Du har vekter som måler hvor mange % av vekten som er fett og muskler, men de til privat bruk er nok ikke helt nøyaktig. 

Hva skal du med en slik måling?

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke gått inn på noen linker så det vet ikke jeg noe om. 

Jeg tror ikke det finnes en vanlig vekt som måler fett rundt innvendige organer? Du har vekter som måler hvor mange % av vekten som er fett og muskler, men de til privat bruk er nok ikke helt nøyaktig. 

Hva skal du med en slik måling?

Jeg skal bruke det sammen med trening:) Jeg trener mye og derfor er det viktig for meg og følge med hvor det innvendige fettet samler seg :) 

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg skal bruke det sammen med trening:) Jeg trener mye og derfor er det viktig for meg og følge med hvor det innvendige fettet samler seg :) 

Anonymkode: 47154...64d

Jeg trener også en del, men dette tenker jeg er ganske unyttig informasjon. Så lenge du er normalvektig og spiser sunt så trenger du ikke bekymre deg for hvor det innvendige fettet samler seg. Det er i så fall mer naturlig å være interessert i forholdet mellom fett og muskler. 

Jeg blir litt skeptisk til hvorvidt fokuset ditt er av den sunne sorten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 minutter siden):

Jeg trener også en del, men dette tenker jeg er ganske unyttig informasjon. Så lenge du er normalvektig og spiser sunt så trenger du ikke bekymre deg for hvor det innvendige fettet samler seg. Det er i så fall mer naturlig å være interessert i forholdet mellom fett og muskler. 

Jeg blir litt skeptisk til hvorvidt fokuset ditt er av den sunne sorten. 

Spiser sundt og har et sundt forhold til det. Når jeg trener benkpress kjenner jeg det er ujevnt fordelt. Derfor lurte jeg på det :) 

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spiser sundt og har et sundt forhold til det. Når jeg trener benkpress kjenner jeg det er ujevnt fordelt. Derfor lurte jeg på det :) 

Anonymkode: 47154...64d

Du kjenner at det innvendige fettet er jevnt fordelt når du trener benkpress? 

Ja ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Du kjenner at det innvendige fettet er jevnt fordelt når du trener benkpress? 

Ja ok. 

Ujevnt. Derfor siden jeg ikke har mulighet til vekt de måler på treningssenteret så vil jeg finne en jeg kan bruke selv hvis du skjønner :) 

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ujevnt. Derfor siden jeg ikke har mulighet til vekt de måler på treningssenteret så vil jeg finne en jeg kan bruke selv hvis du skjønner :) 

Anonymkode: 47154...64d

Det kan du jo ikke kjenne. Og hva skal du gjøre dersom det er mer fett rundt leveren din enn rundt milten liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (1 minutt siden):

Det kan du jo ikke kjenne. Og hva skal du gjøre dersom det er mer fett rundt leveren din enn rundt milten liksom? 

Jo jeg kan kjenne det. Det kan sammenlignes hvis man står på hender - den følelsen. Det vet jeg ikke enda. 

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo jeg kan kjenne det. Det kan sammenlignes hvis man står på hender - den følelsen. Det vet jeg ikke enda. 

Anonymkode: 47154...64d

Enten så har du en form for spiseforstyrrelse eller så er dette nok en trolletråd. 

Det du sier henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Enten så har du en form for spiseforstyrrelse eller så er dette nok en trolletråd. 

Det du sier henger ikke på greip.

Det var slemt sagt av deg😢 Jeg ville bare ha et svar på hvordan eller om det finnes en vekt som kan hjelpe meg med det😢

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var slemt sagt av deg😢 Jeg ville bare ha et svar på hvordan eller om det finnes en vekt som kan hjelpe meg med det😢

Anonymkode: 47154...64d

Det finnes ikke, da må du på et treningssenter som har slike vekter og betale for det. Jeg betalte 450,- mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det finnes ikke, da må du på et treningssenter som har slike vekter og betale for det. Jeg betalte 450,- mener jeg å huske.

Jeg har ikke mulighet for gjøre det på treningssenter . 

Anonymkode: 47154...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har ikke mulighet for gjøre det på treningssenter . 

Anonymkode: 47154...64d

Fordi du er så tynn at du ikke får komme dit? Du er her igjen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...