Gå til innhold

Det nærmer seg helg!

Glitter

Anbefalte innlegg

Orion skrev (20 timer siden):

Jeg skal på besøk til mamma og planen er at vi skal bake gulrot kake (har hatt lyst på det lenge nå, men blir jo litt mye å bake kake bare til seg selv) også skal jeg ta med kameraet mitt så jeg kan få tatt litt bilder når vi går fjelltur. Mamma hadde og lyst til at vi skulle se en film hun likte veldig godt hun sist så for mange år siden som hun ville jeg skulle se. Gleder meg veldig, tror det blir en god helg 😊

Å det skal jeg og primærkontakten min gjøre på søndag! Skal bruke den absolutt beste oppskriften fra det søte liv. Har aldri smakt en bedre gulrotkake enn den jeg baker derfra. :)

påskelilje skrev (20 timer siden):

Vi skal være hjemme i helga, og har lite planer. Kanskje hjelpe min mor litt med diverse ting i huset? Jeg må skrive ferdig en rapport, så det blir nok noen timers jobbing på meg....

Vi har vært på farten to helger på rad, så det blir godt med en rolig helg. Har kjøpt julebrus 3 ganger allerede, det er det eneste jeg tjuvstarter med av juleting 😁

Hehe ja julebrus er det absolutt eneste jeg også tjuvstarter med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glitter skrev (2 minutter siden):

Å det skal jeg og primærkontakten min gjøre på søndag! Skal bruke den absolutt beste oppskriften fra det søte liv. Har aldri smakt en bedre gulrotkake enn den jeg baker derfra. :)

Så kjekt! Hvilken oppskrift er det? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion skrev (1 minutt siden):

Så kjekt! Hvilken oppskrift er det? 😊

R.O.O.M gulrotkake. Den ligger også ute med en muffins-versjon. Jeg har også doblet oppskriften og laget en stor langpanne. :)

(også er det ondskapsfull sjokoladekake som er tidenes beste sjokoladekake). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på Gardermoen i helgen på landsmøte. Er alltid spennende med landsmøter synes jeg. Da skapes det mye nytt. Og så treffer man veldig mange kjekke folk. ......og så maten da😉

Jeg har begynt litt med julemusikk, men den gode musikken sparer jeg til neste fredag. Da skal huset pyntes til jul. Jeg kan ikke drikke julebrus før jeg pynter huset så det blir et høydepunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (7 minutter siden):

R.O.O.M gulrotkake. Den ligger også ute med en muffins-versjon. Jeg har også doblet oppskriften og laget en stor langpanne. :)

(også er det ondskapsfull sjokoladekake som er tidenes beste sjokoladekake). 

Tusen takk for oppskrift. Da skal jeg forsøke bake den i helgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orion skrev (2 minutter siden):

Tusen takk for oppskrift. Da skal jeg forsøke bake den i helgen 😊

Kult. Gi meg tilbakemelding på hva du synes! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (39 minutter siden):

Nå kommer det snø her, så mannen har lyst på ski i morgen! Var ikke heeeeelt klar for det ennå, kjenner jeg 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (Akkurat nå):

Nå kommer det snø her, så mannen har lyst på ski i morgen! Var ikke heeeeelt klar for det ennå, kjenner jeg 😁

Hehe nei den ser jeg. Jeg satser på mest mulig sykling ute i vinter og derfor minst mulig snø. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (5 minutter siden):

Hehe nei den ser jeg. Jeg satser på mest mulig sykling ute i vinter og derfor minst mulig snø. 😁

Det skjønner jeg!

Vi har akkurat spist deilig middag nå (tagliatelle, saus, litt hamburgerrygg, tomater og ruccula), og hatt hver vår kopp med vin chaud (en slags fransk varm gløgg), så nå har vi slengt oss i hver vår sofa og ser på Kompani Lauritsen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (20 minutter siden):

Er det snø der dere bor?! Og så mye at det er skiføre? Her har vi ikke hatt en eneste snøfille ennå og det er ganske uvanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Er det snø der dere bor?! Og så mye at det er skiføre? Her har vi ikke hatt en eneste snøfille ennå og det er ganske uvanlig.

Det snødde både øst for og nord for byen i dag. Ser de har kjørt opp løyper 1,5 times kjøring nordover. Her sludder det nå, men det har ikke lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (43 minutter siden):

Det snødde både øst for og nord for byen i dag. Ser de har kjørt opp løyper 1,5 times kjøring nordover. Her sludder det nå, men det har ikke lagt seg.

Her har vi ikke hatt noe snø ennå og det ser ikke ut som det kommer noe den neste uka heller. :) Like greit for meg. Det kan komme snø den 15. desember og så kan det ligge til over jul. ;) Det kan snø på hytta, men det trenger ikke snø her hjemme, men det blir vel snø denne vinteren også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (5 minutter siden):

Her har vi ikke hatt noe snø ennå og det ser ikke ut som det kommer noe den neste uka heller. :) Like greit for meg. Det kan komme snø den 15. desember og så kan det ligge til over jul. ;) Det kan snø på hytta, men det trenger ikke snø her hjemme, men det blir vel snø denne vinteren også tenker jeg.

Jeg tror ikke det er meldt snø i år

Anonymkode: 358b9...b69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke det er meldt snø i år

Nå er det over en måned igjen av året så snøen kommer nok, men vi har hatt mange grønne juler så det er ikke godt å si. Men det er veldig langt mellom at vi ikke har hatt en eneste snøbyge så sent i november som dette altså. Ofte kommer de første i oktober, gjerne akkurat så tidlig at mange ikke har lagt om til sommerdekk og seiler rundt på glatta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det over en måned igjen av året så snøen kommer nok, men vi har hatt mange grønne juler så det er ikke godt å si. Men det er veldig langt mellom at vi ikke har hatt en eneste snøbyge så sent i november som dette altså. Ofte kommer de første i oktober, gjerne akkurat så tidlig at mange ikke har lagt om til sommerdekk og seiler rundt på glatta...

Det er ikke jul uten snø. Ingen tegn til snø her vi har pluss grader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skifte vinterdekk. Da må du ja en jekk også kan du løfte off bilen og skru se av 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du må skifte vinterdekk. Da må du ja en jekk også kan du løfte off bilen og skru se av 

Det har jeg fått gjort for flere uker siden. :) Lar verkstedet gjør det jeg, koster ikke stort og så slipper jeg den jobben. De har mye bedre utstyr enn meg også, selv om jeg har en skikkelig jekk og batteridrevet muttertrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (9 minutter siden):

Det har jeg fått gjort for flere uker siden. :) Lar verkstedet gjør det jeg, koster ikke stort og så slipper jeg den jobben. De har mye bedre utstyr enn meg også, selv om jeg har en skikkelig jekk og batteridrevet muttertrekker.

Muttertrekker? Du trenger ikke det for hjulskift 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Muttertrekker? Du trenger ikke det for hjulskift 

Det er veldig kjekt å bruke maskin til å løsne og stramme hjulmutrene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det er veldig kjekt å bruke maskin til å løsne og stramme hjulmutrene. :)

Men den maskinen er det vanskelig å ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...