Gå til innhold

Det nærmer seg helg!

Glitter

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (1 time siden):

Hva med deg og dere andre? :)

I morra skal jeg en tur på et lokalt julemarked og se julegrantenningen her for første gang. :) Det blir koselig, kanskje jeg får med meg mannen også, om han gidder. Utover det blir det litt vask og julepynting har jeg tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (8 timer siden):

I morra skal jeg en tur på et lokalt julemarked og se julegrantenningen her for første gang. :) Det blir koselig, kanskje jeg får med meg mannen også, om han gidder. Utover det blir det litt vask og julepynting har jeg tenkt.

Julegrantenning er koselig. Det er dog lenge siden jeg har vært op det. 

Ja tenk i morgen kan vi endelig høre julemusikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på julemesse i kirka! Masse folk, masse prat og lyd, masse penger ble brukt på lodd, kaffe, kaker, smørbrød, pynteting, nydelige vesker, klær, kranser etc 😊 Jeg stod i kafeen i tre timer. Det er altfor tett med folk for meg, men fint å kunne hjelpe til!

I går kveld var jeg ute med jobben. Tre år siden sist. Veldig gøy!

I morgen skal mannen og jeg på tur sammen, og så blir det blir det kanskje en treningsøkt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...