Gå til innhold

Nytt forum der man ikke kan svare som anonym bruker?


cathlin

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (3 minutter siden):

 

Dol ble startet i 1996 og flere av oss som fremdeles er her har vært her siden da, jeg kom hit i august 1997 husker jeg. :) Veldig rart å tenke på at jeg har hengt på samme nettsted i 25 år... 

Da har vi nok utvekslet noen ord i gamle dager. ;) Husker ikke nicket ditt fra den gang men det er jo mange år siden og min hukommelse er ikke så mye å skryte av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus skrev (4 minutter siden):

 

Dol ble startet i 1996 og flere av oss som fremdeles er her har vært her siden da, jeg kom hit i august 1997 husker jeg. :) Veldig rart å tenke på at jeg har hengt på samme nettsted i 25 år... 

oi. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeanonymnok skrev (1 minutt siden):

Da har vi nok utvekslet noen ord i gamle dager. ;) Husker ikke nicket ditt fra den gang men det er jo mange år siden og min hukommelse er ikke så mye å skryte av. 

Det har vi sikkert. :) Jeg har hatt samme nick hele tiden forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Det har vi sikkert. :) Jeg har hatt samme nick hele tiden forøvrig.

I 25 år?

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Ja. :) Jeg har vært Lillemus siden jeg fant DOL i 1997.

Oi hihi det var sykt lenge. Du er en erfaren lillemus da skjønner jeg. På forum. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 timer siden):

Det er mulig da det ikke er mulig å skrive som AnonymBruker på dagbok-forumet. Men jeg tror igrunn ikke de kommer til å opprette et til åpent forum uten den funksjonen. Det er jo mange som bruker AB funksjonen helt fint. Men det er dessverre noen som ødelegger mye ja.

Jeg kjenner at jeg syns det begynner å bli slitsomt.

hattifnattus skrev (3 timer siden):

Jeg hadde gjerne sett at man fikk en fast anonymkode som anonymbruker, å kunne dette blitt skiftet ut etter en 5 dager-  1 ukes tid. På den måten kunne man kjent igjen og blokkert de få vedkommende som bare er her for å lage kvalme uten at man måtte blokkere alle anonyme. 

 

Jeg klarer ikke å skille mellom anonyme.

Dorthe skrev (2 timer siden):

Men vi andre klarer jo ikke å holde de forskjellige anonyme fra hverandre

Det er slitsomt og jeg syns det er for lett for anonyme å spre guffe ut over forumet. 

Endret av cathlin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (5 minutter siden):

Jeg kjenner at jeg syns det begynner å bli slitsomt.

Jeg klarer ikke å skille mellom anonyme.

Det er slitsomt og jeg syns det er for lett for anonyme å spre guffe ut over forumet. 

Men Catlin du skriver et innlegg i går med -ko ko- og du er omringet av retarderte sjeler forventer du da seriøse svar? 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde doktoronline vært en by ville det ligget på en øde øy i Finnmark 

Anonymkode: 4e558...722

Hvis du misliker dette forumet så sterkt, kan du ikke bare finne et annet i stedet for å skrive flere tusen trolleinnlegg her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men Catlin du skriver et innlegg i går med -ko ko- og du er omringet av retarderte sjeler forventer du da seriøse svar? 

Anonymkode: 4e558...722

Det er skikkelig ubehagelig å se hvordan du manipulerer og kommer med stikk til folk her. Og jeg mener skikkelig ubehagelig også. Syns det er greit om admin reagerer snart, for den manipuleringen din er ekstremt lite greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Det er skikkelig ubehagelig å se hvordan du manipulerer og kommer med stikk til folk her. Og jeg mener skikkelig ubehagelig også. Syns det er greit om admin reagerer snart, for den manipuleringen din er ekstremt lite greit. 

HVA? stikk? Hvor i alle dager har jeg gjort det? Hun skrev jo en sånn tråd. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ISW skrev (8 minutter siden):

Hvis du misliker dette forumet så sterkt, kan du ikke bare finne et annet i stedet for å skrive flere tusen trolleinnlegg her?

Herregud. Jeg skriver ikke trolle innlegg men jeg skriver heller ikke om alle traumene mine. Ville det vært mer akseptabelt kanskje for deg om jeg la ut til deg og hele Norge det jeg har opplevd? 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ISW skrev (11 minutter siden):

Hvis du misliker dette forumet så sterkt, kan du ikke bare finne et annet i stedet for å skrive flere tusen trolleinnlegg her?

ISW om så kunne vi hatt en konkurranse om hvem som hadde opplevd verst ting, og hatt mest smerte. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (13 minutter siden):

Det er skikkelig ubehagelig å se hvordan du manipulerer og kommer med stikk til folk her. Og jeg mener skikkelig ubehagelig også. Syns det er greit om admin reagerer snart, for den manipuleringen din er ekstremt lite greit. 

Rapportert! 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 time siden):

Det har vi sikkert. :) Jeg har hatt samme nick hele tiden forøvrig.

Har du det? Jeg innbilte meg at du hadde et annet nick de første årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud. Jeg skriver ikke trolle innlegg men jeg skriver heller ikke om alle traumene mine. Ville det vært mer akseptabelt kanskje for deg om jeg la ut til deg og hele Norge det jeg har opplevd? 

Anonymkode: 4e558...722

Du skrev i en annen tråd at du var smart. Jeg har trodd du trollet for jeg har helt oppriktig aldri sett noen skrive like mye rart som du greier å skrive. Når nivået er at banken er dum som ikke kan gi deg et rentefritt lån (og du faktisk mener det) så gir jeg og de fleste andre her opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (2 minutter siden):

Har du det? Jeg innbilte meg at du hadde et annet nick de første årene. 

Nope. :) Jeg har vært Lillemus fra første stund. Har hatt to nick til samtidig, vi kunne jo det tidligere, men de ble det ikke skrevet mange innleggene fra så de teller ikke, det er vel ikke snakk om mer enn det som kan telles på en hånd på hvert nick. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men gikk det over venner osv andre ting da?

Anonymkode: 4e558...722

Nei det gjorde det ikke. Skolearbeid, familie, venner og plikter var førsteprioritert :) Men jeg har alltid hatt stor glede av å være på forum, og setter av tid til det som regel hver dag hvis jeg kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

HVA? stikk? Hvor i alle dager har jeg gjort det? Hun skrev jo en sånn tråd. 

Anonymkode: 4e558...722

Unnskyld. Jeg tror jeg misforsto innlegget ditt. Du skrev at hun var omringet av retarde sjeler og hvorfor hun da forventet seriøse svar. Jeg trodde du mente folk her. Men da har du rapportert så kommentaren min blir ryddet bort regner jeg med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...