Gå til innhold

Nytt forum der man ikke kan svare som anonym bruker?


cathlin

Anbefalte innlegg

ISW skrev (7 minutter siden):

Du skrev i en annen tråd at du var smart. Jeg har trodd du trollet for jeg har helt oppriktig aldri sett noen skrive like mye rart som du greier å skrive. Når nivået er at banken er dum som ikke kan gi deg et rentefritt lån (og du faktisk mener det) så gir jeg og de fleste andre her opp.

Det har jeg aldri sagt. Uansett du skriver ufattelig mye dumt du også, gjett om! Forskjellen på deg og meg er at jeg frem til nå ikke har dømt deg for hvem du er, for jeg tenker du er et menneske som alle andre. Du har vist deg til og ha mange sterke meninger, ofte om meg og andre. Jeg forsvarte den som sa jeg kom med stikk. Jeg har ALDRI kommet med stikk til noen. Den jeg har skrevet om er problemer jeg har. Vi er i ulike stadier i livet. Jeg har ALDRI skrevet om diagnoser på en Negativt måte. Ta deg en bolle!! Nå gikk du for langt! 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir skrev (10 minutter siden):

Unnskyld. Jeg tror jeg misforsto innlegget ditt. Du skrev at hun var omringet av retarde sjeler og hvorfor hun da forventet seriøse svar. Jeg trodde du mente folk her. Men da har du rapportert så kommentaren min blir ryddet bort regner jeg med. 

Fint! Du gikk også For langt!! Tenk om neste gang! Skriver jeg under nick er jeg også ny på forumet! 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fint! Du gikk også For langt!! Tenk om neste gang! Skriver jeg under nick er jeg også ny på forumet! 

Anonymkode: 4e558...722

Jeg skrev unnskyld. Ellers så kunne det du skrev lett misforståes pga formuleringen din altså. Jeg leser ikke alle tråder her fordi jeg er oftest bare innom her nå og da. Jeg skjønner ikke hva du mener med nick og ny på forumet heller, men greit nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev unnskyld. Ellers så kunne det du skrev lett misforståes pga formuleringen din altså. Jeg leser ikke alle tråder her fordi jeg er oftest bare innom her nå og da. Jeg skjønner ikke hva du mener med nick og ny på forumet heller, men greit nok. 

Hvis jeg skriver nick altså ikke som anonym er jeg like ny som deg her. Det vil da komme opp en blå

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (5 timer siden):

Du kan eventuelt blokkere anonymbruker. Da slipper du å se innleggene. Å fjerne anonymfunksjonen på noe så bredt som åpent vil neppe bli gjort.

Nå prøvde jeg å blokkere AnonymBruker. Får likevel opp hvis en med nick har sitert AnonymBruker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (7 timer siden):

Nå prøvde jeg å blokkere AnonymBruker. Får likevel opp hvis en med nick har sitert AnonymBruker. 

Det er jo dessuten slettes ikke alle anonyme man kunne tenke seg å blokkere, de fleste oppfører seg jo skikkelig tross alt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (6 timer siden):

Det er jo dessuten slettes ikke alle anonyme man kunne tenke seg å blokkere, de fleste oppfører seg jo skikkelig tross alt. :) 

Nettopp, De fleste svarer en skikkelig, men nå er jeg så lei selv at jeg vurderer å bare blokke anonymbruker til det roer seg igjen her inne eller moderatorene finner en løsning på den ufine oppførselen. Jeg mister helt lysten til å ta meg tiden til å skrive her inne når jeg risikerer å bli latterliggjort, himlet med øynene til og kaster bort tiden min på en som viser seg å bare trolle fordi de kjeder seg.

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (14 timer siden):

Nå prøvde jeg å blokkere AnonymBruker. Får likevel opp hvis en med nick har sitert AnonymBruker. 

Har du husket å huke av for "benevninger"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (3 minutter siden):

Nettopp, De fleste svarer en skikkelig, men nå er jeg så lei selv at jeg vurderer å bare blokke anonymbruker til det roer seg igjen her inne eller moderatorene finner en løsning på den ufine oppførselen. Jeg mister helt lysten til å ta meg tiden til å skrive her inne når jeg risikerer å bli latterliggjort, himlet med øynene til og kaster bort tiden min på en som viser seg å bare trolle fordi de kjeder seg.

Jeg troller ikke. Det er dumt du skal hate meg. Det synes jeg var vondt å lese. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det kommer til å skje, men støtter forslaget. AB er en fin funksjon i mange tilfeller, men synes den har blitt misbrukt for mye til tull og personrettede innlegg i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg troller ikke. Det er dumt du skal hate meg. Det synes jeg var vondt å lese. 

Anonymkode: 4e558...722

Jeg hater ingen. Ikke legg ord i munnen min.

Og tro meg, mange her inne får vondt av måten du snakker til dem på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (1 time siden):

Har du husket å huke av for "benevninger"?

Har huket av på alt, inkludert benevninger. 

Vhanja skrev (56 minutter siden):

Jeg tror ikke det kommer til å skje, men støtter forslaget. AB er en fin funksjon i mange tilfeller, men synes den har blitt misbrukt for mye til tull og personrettede innlegg i det siste.

Ja, tenkte ikke at det skulle gjelde hele forumet, men å lage et delforum, som f.eks et åpent forum der man ikke kunne skrive som anonym bruker. Eventuelt gjøre tiltak som gjør det enklere å blokkere en bestemt anonym bruker og ikke alle anonyme brukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (7 timer siden):

Det er jo dessuten slettes ikke alle anonyme man kunne tenke seg å blokkere, de fleste oppfører seg jo skikkelig tross alt. :) 

Ja, kanskje man kunne fått til en eller annen funksjon eller måte å kunne blokkere enkelte anonyme brukere men ikke alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cathlin skrev (5 minutter siden):

Ja, kanskje man kunne fått til en eller annen funksjon eller måte å kunne blokkere enkelte anonyme brukere men ikke alle. 

Jeg er ingen dataekspert og tror ikke det lar seg gjøre, men hva vet vel jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (1 time siden):

Jeg hater ingen. Ikke legg ord i munnen min.

Og tro meg, mange her inne får vondt av måten du snakker til dem på også.

Hm. Er det så mye feil med meg? Det er vondt det du skriver, jeg vil ikke være sånn. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hm. Er det så mye feil med meg? Det er vondt det du skriver, jeg vil ikke være sånn. 

Anonymkode: 4e558...722

Men da får du skjerpe deg.  Du tåler lite sjøl så regn ikke med at andre tåler mer enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst vil jeg bare si jeg har lest alt dere har skrevet, men jeg får ikke svart på alt da mye annet skjer på jobb nå, men siden vi er ett så lite forum er det lettere å gjøre ting om. Flere andre av forumene har rom hvor det ikke er mulig å bruke AB, så da opprettet jeg ett nytt åpent forum hvor det ikke skal være mulig å bruke AB-funksjonen. Jeg rekker dessverre ikke å flytte over tråder o.l. så det starter helt på scratch :)

 

https://forum.doktoronline.no/forum/71-åpent-forum-kun-med-brukernavn/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (22 timer siden):

Er det noen muligheter i innstilingene på denne plattformen å opprette et åpent forum der det ikke er mulig å svare som anonym bruker?

 

Det hadde vært fint om det var mulig. Anonymitet er en uting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (17 timer siden):

Nå prøvde jeg å blokkere AnonymBruker. Får likevel opp hvis en med nick har sitert AnonymBruker. 

Hvordan blokkerer jeg anonym brukere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...