Gå til innhold

Nytt forum der man ikke kan svare som anonym bruker?


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kan eventuelt blokkere anonymbruker. Da slipper du å se innleggene. Å fjerne anonymfunksjonen på noe så bredt som åpent vil neppe bli gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (1 minutt siden):

Du kan eventuelt blokkere anonymbruker. Da slipper du å se innleggene. Å fjerne anonymfunksjonen på noe så bredt som åpent vil neppe bli gjort.

Jeg tenkte på muligheten for å opprette et nytt forum der man ikke kan svare som anonym. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cathlin skrev (3 minutter siden):

Jeg tenkte på muligheten for å opprette et nytt forum der man ikke kan svare som anonym. 

 

Det er mulig da det ikke er mulig å skrive som AnonymBruker på dagbok-forumet. Men jeg tror igrunn ikke de kommer til å opprette et til åpent forum uten den funksjonen. Det er jo mange som bruker AB funksjonen helt fint. Men det er dessverre noen som ødelegger mye ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Det er mulig da det ikke er mulig å skrive som AnonymBruker på dagbok-forumet. Men jeg tror igrunn ikke de kommer til å opprette et til åpent forum uten den funksjonen. Det er jo mange som bruker AB funksjonen helt fint. Men det er dessverre noen som ødelegger mye ja.

Enig. Da kan man heller rydde opp i de som ikke klarer å oppføre seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hattifnattus skrev (3 minutter siden):

Enig. Da kan man heller rydde opp i de som ikke klarer å oppføre seg.

Ja. Det burde være mulig at Admin gir mer sanksjoner til disse. Så kan de som bruker funksjonen riktig få lov til det. Og vi som er blitt lei av disse ABere kan få et mer nøytralt og avslappet forhold til dem igjen. For de som oppfører seg dårlig skjult bak AB har gjort at jeg blir stresset når jeg blir sitert av en AB. Hodet mitt har blitt vant til at "her kommer det negativ dritt". Også er det jo ikke alltid at det gjør det. Veldig synd.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (3 minutter siden):

Ja. Det burde være mulig at Admin gir mer sanksjoner til disse. Så kan de som bruker funksjonen riktig få lov til det. Og vi som er blitt lei av disse ABere kan få et mer nøytralt og avslappet forhold til dem igjen. For de som oppfører seg dårlig skjult bak AB har gjort at jeg blir stresset når jeg blir sitert av en AB. Hodet mitt har blitt vant til at "her kommer det negativ dritt". Også er det jo ikke alltid at det gjør det. Veldig synd.

Jeg hadde gjerne sett at man fikk en fast anonymkode som anonymbruker, å kunne dette blitt skiftet ut etter en 5 dager-  1 ukes tid. På den måten kunne man kjent igjen og blokkert de få vedkommende som bare er her for å lage kvalme uten at man måtte blokkere alle anonyme. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde gjerne sett at man fikk en fast anonymkode som anonymbruker, å kunne dette blitt skiftet ut etter en 5 dager-  1 ukes tid. På den måten kunne man kjent igjen og blokkert de få vedkommende som bare er her for å lage kvalme uten at man måtte blokkere alle anonyme. 

 

Ja, det kunne jo vært bedre enn at de får ulik kode i hver tråd i hvert fall. Også hadde jeg likt om de fikk en bildekode i stedet for tall og bokstaver. For det er lettere å skille bilder enn tallrekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (4 minutter siden):

Ja, det kunne jo vært bedre enn at de får ulik kode i hver tråd i hvert fall. Også hadde jeg likt om de fikk en bildekode i stedet for tall og bokstaver. For det er lettere å skille bilder enn tallrekker.

Da er det jo ingen vits med ab funksjon om det skal bli helt likt som nick, sier seg selv. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da er det jo ingen vits med ab funksjon om det skal bli helt likt som nick, sier seg selv. 

Anonymkode: 4e558...722

Hvis man har samme kode i feks en uke så er man jo fortsatt mer anonym enn med samme nick i år etter år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 minutt siden):

Hvis man har samme kode i feks en uke så er man jo fortsatt mer anonym enn med samme nick i år etter år. 

Hvorfor kan ikke folk bare få lov til å skrive som anonym? 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan ikke folk bare få lov til å skrive som anonym? 

Anonymkode: 4e558...722

Fordi mange misbruker ordningen. 

Nå kommer det aldri til å bli slutt på anonymbruker funksjonen, men jeg håper at de som misbruker ordningen blir slått litt hardere ned på, eller at de må forholde seg til å ha samme kode i f.eks en uke. Da tror jeg de hadde skjerpet seg litt og hatt litt mere filter enn at de kan gå inn i en ny tråd med en ny kode for å fortsette å spre dritt.

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor kan ikke folk bare få lov til å skrive som anonym? 

Anonymkode: 4e558...722

Men vi andre klarer jo ikke å holde de forskjellige anonyme fra hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (1 minutt siden):

Fordi mange misbruker ordningen. 

Nå kommer det aldri til å bli slutt på anonymbruker funksjonen, men jeg håper at de som misbruker ordningen blir slått litt hardere ned på, eller at de må forholde seg til å ha samme kode i f.eks en uke. Da tror jeg de hadde skjerpet seg litt og hatt litt mere filter enn at de kan gå inn i en ny tråd med en ny kode for å fortsette å spre dritt.

Sende nevnte i går som går løs på diagnoser er ikke greit men jeg tror det skyldes at de har behov for hjelp og ikke får det. Det er klart at hvis man har et stort lidelsetrykk og ikke får hjelpen man trenger blir man gjerne noe ufyselig mot andre. Ikke for og forsvare dem som gjør det men for og prøve å forstå hvorfor de gjør det. Men ja jeg tror ab hadde oppføet seg bedre da. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skrev (1 minutt siden):

Men vi andre klarer jo ikke å holde de forskjellige anonyme fra hverandre

Nei det er sikkert ikke lett for det er mange som skriver under ab.

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sende nevnte i går som går løs på diagnoser er ikke greit men jeg tror det skyldes at de har behov for hjelp og ikke får det. Det er klart at hvis man har et stort lidelsetrykk og ikke får hjelpen man trenger blir man gjerne noe ufyselig mot andre. Ikke for og forsvare dem som gjør det men for og prøve å forstå hvorfor de gjør det. Men ja jeg tror ab hadde oppføet seg bedre da. 

Anonymkode: 4e558...722

Og det er nettopp i slike situasjoner jeg mener moddene burde gitt advarsler og til slutt utestengning ( nå vet jo ikke jeg hva de gjør da jeg ikke har innsyn). Det er ikke greit å forsøple forumet på den måten fordi man sliter selv.

Jeg benytter meg selv av anonymfunksjonen så jeg vil gjerne ha den, men noe må gjøres med den oppførselen enkelte har hatt under funksjonen de siste ukene.

Endret av hattifnattus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (5 minutter siden):

Og det er nettopp i slike situasjoner jeg mener moddene burde gitt advarsler og til slutt utestengning ( nå vet jo ikke jeg hva de gjør da jeg ikke har innsyn). Det er ikke greit å forsøple forumet på den måten fordi man sliter selv.

Jeg benytter meg selv av anonymfunksjonen så jeg vil gjerne ha den, men noe må gjøres med den oppførselen enkelte har hatt under funksjonen de siste ukene.

Jeg synes du skal melde deg som moderator for jeg synes alltid har ganske rettferdige svar og løsninger på ting. Kompliment til deg. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg synes du skal melde deg som moderator for jeg synes alltid har ganske rettferdige svar og løsninger på ting. Kompliment til deg. 

Anonymkode: 4e558...722

Jo takk for det, det var hyggelig sagt :) 

Kanskje jeg blir moderator på forum en dag 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (4 minutter siden):

Jo takk for det, det var hyggelig sagt :) 

Kanskje jeg blir moderator på forum en dag 🥳

Jeg var det en periode for lenge siden. Det var bare stress. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...