Gå til innhold

Nytt forum der man ikke kan svare som anonym bruker?


cathlin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hm. Er det så mye feil med meg? Det er vondt det du skriver, jeg vil ikke være sånn. 

Anonymkode: 4e558...722

Så ta deg sammen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dorthe skrev (3 timer siden):

Men da får du skjerpe deg.  Du tåler lite sjøl så regn ikke med at andre tåler mer enn deg.

Skal skjerpe meg. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (5 timer siden):

Jeg hater ingen. Ikke legg ord i munnen min.

Og tro meg, mange her inne får vondt av måten du snakker til dem på også.

Unnskyld jeg skulle ikke ha himlet med øynene jeg ble bare irritert. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (2 timer siden):

Da går vi tilbake til hva dette dreide seg om. Hvor mange her inne  er over 60? Og hvor mange er under 20? 

Eh, tråden handler da ikke om det? En annen tråd omhandlet alder nylig, og tror du fasiten ligger der? 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kayia skrev (21 minutter siden):

Eh, tråden handler da ikke om det? En annen tråd omhandlet alder nylig, og tror du fasiten ligger der? 🙃

Så hva handlet tråden om? Du har vel svaret du da? Alder kan være så mangt. Alle kan delta i alle tråder. Alle er like velkomne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det også virket som om det var misnøye med det nye forumet. Meld gjerne inn ting dere mener er over kanten så jeg kan få sett på det. Det er sjeldent det har vært behov for å lese alle tråder her inne da det meste går greit for seg, og da er det ikke så lett å se alt som kan tolkes negativt av andre.

Det er meget sjeldent jeg får rapporter på ting, og da er det ting som er veldig åpenbare og/eller som jeg allerede har sett og ryddet.

 

Og som jeg spesifiserte tidligere, det er hovedsakelig eldre brukere som har vært her i lengre tid enn meg som opptrer under AB, både med helt ok oppførsel, og ufin oppførsel. Og jeg regner med de har vært her i langt lengre tid før dette også da forrige admin kjente godt til brukerne, noe man fort gjør når miljøet er så lite som det er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin skrev (47 minutter siden):

Siden det også virket som om det var misnøye med det nye forumet. Meld gjerne inn ting dere mener er over kanten så jeg kan få sett på det. Det er sjeldent det har vært behov for å lese alle tråder her inne da det meste går greit for seg, og da er det ikke så lett å se alt som kan tolkes negativt av andre.

Det er meget sjeldent jeg får rapporter på ting, og da er det ting som er veldig åpenbare og/eller som jeg allerede har sett og ryddet.

 

Og som jeg spesifiserte tidligere, det er hovedsakelig eldre brukere som har vært her i lengre tid enn meg som opptrer under AB, både med helt ok oppførsel, og ufin oppførsel. Og jeg regner med de har vært her i langt lengre tid før dette også da forrige admin kjente godt til brukerne, noe man fort gjør når miljøet er så lite som det er her :)

Men regner med det innimellom kommer nye brukere, som den som har sagt hun er utestengt fra KG. For innimellom ser man jo en ny type adferd og stil på forumet, som neppe kommer av de brukerne med lengre fartstid. 

Jeg synes dog det er rart at de eldre brukerne som da tydeligvis er de som hetser og angriper enkelte grupper og enkeltpersoner ikke får noen konsekvenser av det. Mulig de har fått det, men det vises ikke i hvert fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at noen må opptre anonymt, hva er de redd for? Vi må være mer åpen, da blir det en bedre diskusjon. Ser at noen hakker på eldre brukere, men de er ikke de verste, det viser denne tråden. 

Endret av erik123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at noen må opptre anonymt, hva er de redd for? Vi må være mer åpen, da blir det en bedre diskusjon. Ser at noen hakker på eldre brukere, men de er ikke de verste, det viser denne tråden. 

Det er enkelte ting jeg ikke ønsker å ha knyttet til nicket mitt og da velger jeg å poste under anonymbruker, så jeg forstår hvorfor det er en ønsket funksjon. Men jeg misbruker det ikke og oppfører meg likt under anonym som jeg ville med nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hattifnattus skrev (24 minutter siden):

Det er enkelte ting jeg ikke ønsker å ha knyttet til nicket mitt og da velger jeg å poste under anonymbruker, så jeg forstår hvorfor det er en ønsket funksjon. Men jeg misbruker det ikke og oppfører meg likt under anonym som jeg ville med nick.

Det er det ikke alle som gjør. Noen er ufine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

erik123 skrev (7 timer siden):

Så hva handlet tråden om? Du har vel svaret du da? Alder kan være så mangt. Alle kan delta i alle tråder. Alle er like velkomne. 

Den ligger på åpent forum den du svarer på her

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (6 timer siden):

Men regner med det innimellom kommer nye brukere, som den som har sagt hun er utestengt fra KG. For innimellom ser man jo en ny type adferd og stil på forumet, som neppe kommer av de brukerne med lengre fartstid. 

Jeg synes dog det er rart at de eldre brukerne som da tydeligvis er de som hetser og angriper enkelte grupper og enkeltpersoner ikke får noen konsekvenser av det. Mulig de har fått det, men det vises ikke i hvert fall. 

Innimellom kommer det nye ja, men de fleste blir ikke værende. Som oftest kommer de fra KG og da er DOL veldig stille, rolig og uten de store temaene. Så de kommer, og forsvinner.

Det får følger for de som oppfører seg ufint over tid, men så spørs det også på omfanget av deltakelse på forumet. Noen har blitt utestengt direkte da de kun var ufine uten noe som helst positivt eller nøytralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (6 minutter siden):

Åpent forum??

Ja på det åpne forumet ligger den tråden du snakker om om gjennomsnitt alder. Det er ikke denne tråden. 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja på det åpne forumet ligger den tråden du snakker om om gjennomsnitt alder. Det er ikke denne tråden. 

Anonymkode: 4e558...722

Da går vi dit. Men hvor ligger det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123 skrev (1 minutt siden):

Da går vi dit. Men hvor ligger det? 

Det ligger øverst på listen når du får opp alle under - forum når du oppdaterer siden :) den øverste tråden (der ligger den) :) 

Anonymkode: 4e558...722

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...