Gå til innhold

Trening uke 47


Lillemus

Anbefalte innlegg

Går mye tur for tiden da:

Onsdag - 3,2 km gåtur

Torsdag - 5,2 km gåtur

Fredag - 3,2 km gåtur

Lørdag - 5,3 km gåtur

Søndag - 5,6 km på skøyter + 3,2 km gåtur

Var kjempegøy å ta frem skøytene igjen! Gikk på en liten tjønn i skogen, vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag ble det bare tannlege i stedet for trening på torsdag, men slik måtte det bare bli denne gang.

Så karatetrening mandag og Hjertelaget tirsdag. Ellers en ganske travel uke så var mye ærender og frem og tilbake, mindre stillesitting enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag og tirsdag: 1,3 mil sykkel 

Fredag: 1,6 mil (oppdelt i to, til og fra hjemme )sykkel og 13 min sirkel magetrening 

Lørdag: 7 km sykkel og en løype uten noe særlig med bakker i motsetning til de andre løypene, så det var en slags restitusjonstur. 

Søndag: 1,6 mil sykkel og 13 min styrketrening mage 

Litt mindre enn de foregående ukene, men det trengtes nok. :)

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag: 90 min yoga

Torsdag: 45 min styrketrening med slynge 

Fredag: 20 min ellipsemaskin

I dag(søndag): 1 t styrketrening

I tillegg gåturer alle dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 15 km joggetur

Onsdag: 5 km joggetur + en mage/rygg-økt fra det der styrketreningsopplegget

Og..det var det. Gikk og hanglet litt med vondt i hals/hode fra onsdag kveld til lørdag (ble heldigvis ikke syk på ordentlig!), så da ble det rolige dager.

Sitter å vurderer om jeg skal ta en joggetur i kveld, eller drøye til i morgen. Værvarselet er verre i morgen - så burde absolutt tatt det i dag 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten skrev (17 minutter siden):

Mandag: 15 km joggetur

Onsdag: 5 km joggetur + en mage/rygg-økt fra det der styrketreningsopplegget

Og..det var det. Gikk og hanglet litt med vondt i hals/hode fra onsdag kveld til lørdag (ble heldigvis ikke syk på ordentlig!), så da ble det rolige dager.

Sitter å vurderer om jeg skal ta en joggetur i kveld, eller drøye til i morgen. Værvarselet er verre i morgen - så burde absolutt tatt det i dag 🙃

Ut og løp i kveld 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: kveldsgåtur med dattera i nydelig vintervær (snøen varte bare ett døgn 😳) - 6,5 km raskt tempo

Onsdag: 50 min yoga og 1 time styrketrening 

Fredag: 1 time yoga FØR JOBB 😊

Lørdag: 2 små gåturer i raskt tempo, til sammen ca 4,5 km

Søndag: tur i rolig tempo, ca 4 km + 45 min styrketrening 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (1 time siden):

Ut og løp i kveld 😊

Det ble det! Mørkt og kaldt og vått som det var 🙈💦🌬 😂 Når du ikke ser særlig pga regn og dugg på brillene, så er det vanskelig å få øye på/beregne sølepytter gitt. Den ene var visst mer en dump med vann, så iskaldt vann fossa oppi skoene 😬 gikk langt over kanten 🙈 men da er det deilig med en varm dusj og kveldsmat etterpå ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (1 time siden):

Det ble det! Mørkt og kaldt og vått som det var 🙈💦🌬 😂 Når du ikke ser særlig pga regn og dugg på brillene, så er det vanskelig å få øye på/beregne sølepytter gitt. Den ene var visst mer en dump med vann, så iskaldt vann fossa oppi skoene 😬 gikk langt over kanten 🙈 men da er det deilig med en varm dusj og kveldsmat etterpå ❤️

Å, du er god som kom deg ut!!!! Herlig etterpå i alle fall!

Vi dro til der vi løp for 3 mnd siden og gikk tur langs strendene der. Skikkelig ruskevær!!! Men deilig likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (3 timer siden):

Går mye tur for tiden da:

Onsdag - 3,2 km gåtur

Torsdag - 5,2 km gåtur

Fredag - 3,2 km gåtur

Lørdag - 5,3 km gåtur

Søndag - 5,6 km på skøyter + 3,2 km gåtur

Var kjempegøy å ta frem skøytene igjen! Gikk på en liten tjønn i skogen, vakkert!

Over 5 km på skøyter, på ei lita tjønn! Imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje skrev (7 timer siden):

Over 5 km på skøyter, på ei lita tjønn! Imponerende!

En runde var nesten 1 km så det ble noen hele runder og litt frem og tilbake. :) Vi går ikke særlig fort, og vi tok litt bilder og snappet litt så vi var på isen i 3 kvarter. Kunne gjerne vært lengre jeg, men vi skulle hjem og lage leverpostei så da dro vi. Men det var skikkelig gøy! Utrolig nydelig lys og fint. Isen var 10-15 cm tykk, men det var luftlommer i / under den så det sang godt, både skummelt og spennende! :D Vi holdt oss stort sett der vi vet det er grunt og hadde slike sikkerhets-pigger da så vi passer jo på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (6 minutter siden):

En runde var nesten 1 km så det ble noen hele runder og litt frem og tilbake. :) Vi går ikke særlig fort, og vi tok litt bilder og snappet litt så vi var på isen i 3 kvarter. Kunne gjerne vært lengre jeg, men vi skulle hjem og lage leverpostei så da dro vi. Men det var skikkelig gøy! Utrolig nydelig lys og fint. Isen var 10-15 cm tykk, men det var luftlommer i / under den så det sang godt, både skummelt og spennende! :D Vi holdt oss stort sett der vi vet det er grunt og hadde slike sikkerhets-pigger da så vi passer jo på.

Misunner deg litt som klarer å gå på skøyter. Gikk på skøyter nesten hver vinter da jeg var barn, hadde det vann rett nedenfor der vi bodde. 

Forsøkte en gang igjen i voksen alder - det gjorde så vondt i anklene jeg trodde skulle knekke rett av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vhanja skrev (5 minutter siden):

Misunner deg litt som klarer å gå på skøyter. Gikk på skøyter nesten hver vinter da jeg var barn, hadde det vann rett nedenfor der vi bodde. 
Forsøkte en gang igjen i voksen alder - det gjorde så vondt i anklene jeg trodde skulle knekke rett av. 

Våre ligner veldig på disse, de støtter godt rundt anklene og er gode og varme også, og lette å få av og på seg. :) Kan gå leeeenge uten å bli sliten på disse.

 

image.png.b7379dcba71c35a37181197428f100f3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det er litt enten/ eller med meg for tiden. Forkjølelsen har satt seg i brystet, så har ikke tenkt å trene før jeg er bedre selv om allmenntilstanden er ok :) Her går det i bronkyl brusetabletter for tiden. 

Endret av Nicklusheletida
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...