påskelilje Skrevet 5. desember 2022 Del Skrevet 5. desember 2022 Jeg har hatt vondt i høyre skulder ved belastning i sikkert ti år. Det begynte da vi hadde en gammel gressklipper som var himla vanskelig å starte, og den bevegelsen når en drar hardt og raskt i startsnora gjorde at det ble noe feil der. Fortsatte imidlertid å dra i den snora så lenge vi hadde klipperen. Nå har vi gressklipper med startknapp ❤️ Har aldri gått til lege med det, og det har ikke hindret meg så veldig, men nå når jeg ellers hat blitt ganske sterk i kroppen pga trening, merker jeg godt at skuldrene mine er mitt svake punkt. Jeg er voldsomt svak når jeg skal dytte rett oppover (skulderpress), og når jeg vrir armen bakover, kjenner jeg det godt. Har ingen problemer med å løfte armen, men det er bevegelsen løft og vri + løft med belastning som er vond. Hvordan bør jeg trene skuldrene for både å bli sterkere, samt også for at det som muligens er ødelagt skal kunne leges? Er det mulig å bli god når det har satt seg såpass som etter ti år...? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.