Gå til innhold

Ukas trening, uke 50


Vhanja

Anbefalte innlegg

Hvordan har uka vært for dere?

For meg har det vært en god uke.

Tirsdag: Hjertelaget
Onsdag: Tur 3 km
Torsdag: Hjertelaget
Lørdag: Hjemmetrening (20 min karatetrening, 6 ulike teknikker med 50 reps hver + 15 min kroppsstyrkeøvelser)
Søndag: Tur 3 km

Turene var ikke særlig lange, men spesielt i dag på holkeføret var det mer balansetrening enn kondistrening. Men godt med en såpass aktiv uke fordi neste uke er det helt treningsfri. Får håpe jeg får gått meg noen gode turer, men kommer an på føret også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmpf. Ble en ok uke sånn egentlig, men ingenting gikk som planlagt. 🙄

Mandag: Styrke, før jeg skulle ut og løpe. Men på slutten av styrkeøkta klarte jeg på en eller annen måte å gjøre noe som gav meg kink i nakken, som satte meg helt ut av spill. Ingen løping kan du si, det var vondt å gå.. Dermed:

Tirsdag: ingenting. Au!

Onsdag: bedre i nakken. Liten styrkeøkt, med mye tilpassing slik at det ikke gjorde vondt. Mest for rutinens del, sikkert lite treningsutbytte. Kort joggetur, som var skikkelig rolig og forsiktig. Gikk fint, 5 km.

Torsdag: Spontan løpetur på kvelden, fordi jeg innså at værmeldingen fredag/lørdag ville umuliggjøre løping. 10 nydelige km i stjerneklar kulde  ❤️ traff på bekledning for en gangs skyld!

Fredag: 20 min styrke

Lørdag: knapt 1500 skritt 🙄 bare is.

Søndag: 20 min styrke. Pluss en gåtur som var akkurat som @Vhanja sin. Balansetur var et godt begrep! Ren holke. Tryna 5 meter fra huset 🙈❄️ Men det gikk mest utover stoltheten 😂

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (5 minutter siden):

Pluss en gåtur som var akkurat som @Vhanja sin. Balansetur var et godt begrep! Ren holke. Tryna 5 meter fra huset 🙈❄️ Men det gikk mest utover stoltheten 😂

 

 

Jeg ramlet også i dag, bare noen meter fra bilen. Men også her gikk det mest ut over stoltheten. 😅
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: 1 time styrketrening

Tirsdag: gikk til jobb; 6,5 km i raskt tempo , i minus 9 grader (kjentes som minus 14, sa yr)

Torsdag: Kveldstur 4 km, middels tempo

Fredag: styrketrening 45 min

Søndag: tur med dattera, 4 km. Speilglatt , vi burde hatt brodder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Jeg har gitt opp treninga for en periode. Jeg har alt for mye annet å gjøre nå og jeg har tatt på meg senvakter frem til jul. I jula har fri og skal gå mye på ski, så kommer sterkt tilbake senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har null treningsglede om dagen, så fem økter er jo godt gjort.

 

Tirsdag: sykkeltur i iskaldt vintervær på 8 km pluss 17 min styrketrening

Onsdag: Sykkeltur i samme været 

Så kom det mye mer snø, så: 

Fredag, lørdag og søndag: 22 min intens spinningøkt og styrketrening. Jeg synes spinning hjemme i stua er så kjedelig at jeg orker ikke holde på så veldig lenge, men jeg blir godt sliten med puls på over 180 pga intensiteten så satser på at jeg får greit utbytte likevel. 

Har i tillegg gått to turer på 2 km. Det er det maksimale min fot kan gå. 

 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg bare på Nicklus jeg, her blir det ikke noe trening før etter julehelgen går jeg ut fra. Det er kaldt, alt for mye snø og så mye annet akkurat nå at det får bare vente rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...