Gå til innhold

Ukas trening uke 52


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ble litt trim igjen denne uka, heldigvis!
 

Onsdag - 7 km gåtur, to av dem med hund ❤️

Fredag - 20 min rock + 4,3 km gåtur

Lørdag - 2 km gange til og fra butikken + 5,4 km gange på tredemølla

Søndag - 8 km tur med sparkstøtting! Ikke så voldsomt til sparkføre, men veldig moro!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag: 2,3 km gåtur og en treningsøkt med en sykkeløkt ute (det stykket som gikk på føret, som ble nesten 6 km), en spinningdel og en styrkedel. 

Tirsdag: Samme som mandag. 

Onsdag: En tur på 2,3 km (mye bakke)

Fredag: 22 min spinningsykkel og 10 min styrke 

Søndag: Tredelt økt slik som mandag og tirsdag 

Pluss tre turer til og fra butikken som blir 1,5 km tur retur.

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, som dere har trent! Her er mitt bidrag:

Tirsdag: 2 timer slalåm 

Onsdag: 5 timer slalåm (inkl 2 pauser)

Lørdag: 1 times vedarbeid (rydde kvist og lempe kubber)

Søndag: tur i skogen. Speilblank is under 2 cm nysnø. Fryktelig å gå. Jeg ramla 3 ganger skikkelig,  gikk heldigvis bra.

Hadde 2 hele dager i bil denne uka.

Det var gøy å merke effekten av styrketreningen da jeg rant slalåm! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten

Mandag: 5 km gåtur

Tirsdag: 30 min styrke, 1000m svømming

Onsdag: 3 km løping (intervall)

Torsdag: 30 min styrke, 4 km gåtur

Fredag: 3 km løping (bare rolig, og kun for å komme helt i mål med en utfordring der jeg mangla 1,5 km ca i desember..)

Lørdag: 5 km gåtur

Søndag: 13 km løpetur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Det ble 5 skiturer i løpet av jula. Veldig kaldt på fjellet, så turene ble ikke lange. I snitt en mil pr dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
Nicklusheletida skrev (1 time siden):

Det ble 5 skiturer i løpet av jula. Veldig kaldt på fjellet, så turene ble ikke lange. I snitt en mil pr dag. 

Som en hvis bortoverski-karriere startet og sluttet med en forferdelig skidag på ungdomsskolen - er en skitur på en mil kort? 🤔 Synes det høres ganske langt ut jeg 😅

Endret av Bøtteknotten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten skrev (8 minutter siden):

Som en hvis bortoverski-karriere startet og sluttet med en forferdelig skidag på ungdomsskolen - er en skitur på en mil kort? 🤔 Synes det høres ganske langt ut jeg 😅

For meg er det en lang tur. :) Jeg går på ski noen ganger i løpet av vinteren og er meget fornøyd om jeg går så langt som en mil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (40 minutter siden):

Som en hvis bortoverski-karriere startet og sluttet med en forferdelig skidag på ungdomsskolen - er en skitur på en mil kort? 🤔 Synes det høres ganske langt ut jeg 😅

En mil på ski for meg er en lang tur. Tror vel aldri at jeg har gått lengre enn det på ski....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
påskelilje skrev (8 timer siden):

En mil på ski for meg er en lang tur. Tror vel aldri at jeg har gått lengre enn det på ski....

Men det er veldig lett kupert terreng der vi går med gode preppede løyper,  mye flatt med noen lette oppoverbakker og skiene mine er supre ( ikke felleski som bremser) og da går stakinga som en lek :)

Det er noe helt annet å gå en mil f.eks der jeg er vokst hvor man må klatre oppover nesten uansett hvor man går i forhold til der vi går nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble tre skiturer pluss styrketrening inne. Det var lite snø, lite oppkjørte løyper og kaldt, så skiturene ble korte.

Det ble vel to gåturer på 4km hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...