Gå til innhold

Fedmebehandling


Fru2020

Anbefalte innlegg

Jeg er superstresset idag. Har snakket med Ringerike rehabilitering og fått vite at de har ledig plass i februar, men at de ikke har mottatt henvisningen min. 

Tenk hvis den ikke er sendt eller noe har gått galt? Jeg prøvde å ringe sykehuset i dag, men sekretæren var sykemeldt. Det kan også være en grunn til at henvisningen ikke er sendt. 

Stress stress stress. Vurderer å ta en beroligende, men dette må jeg jo egentlig tåle.

Men det jeg lurer mest på er om det er noen her inne som har fått behandling for fedme? Hvordan har det gått?

Er det noen som har klart å gå fra fedme til overvektig på egen hånd? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det forstår jeg godt at stresser deg! Håper du fort får svar på hva som har skjedd. Er det pga det med fritt sykehusvalg eller hva det nå var, som ble endret fra nyttår som stresser deg, eller at du ikke skal kunne få plassen i februar pga kort tid til?

Har gått ned på egen hånd fra BMI 35. Men det er ikke mer enn to år siden, så har ikke lang erfaring i å holde den nye vekta. Hva tenkte du på?

 

Anonymkode: fa65a...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det forstår jeg godt at stresser deg! Håper du fort får svar på hva som har skjedd. Er det pga det med fritt sykehusvalg eller hva det nå var, som ble endret fra nyttår som stresser deg, eller at du ikke skal kunne få plassen i februar pga kort tid til?

Har gått ned på egen hånd fra BMI 35. Men det er ikke mer enn to år siden, så har ikke lang erfaring i å holde den nye vekta. Hva tenkte du på?

 

Anonymkode: fa65a...035

Det stresser meg at de ikke har mottatt henvisningen. Jeg får ikke plass uten at det er på plass. Skjønner ikke hvorfor det tar så lang tid. Snakket med sykehuset i dag og henvisningen ble sendt med posten 30/12. Burde jo ha kommet frem til nå. Det er jo kort tid til februar og jeg vil gjerne ha plass (selv om det passer usedvanlig dårlig inn i forhold til resten av livet mitt)

Jeg lurer mest på om noen har gått ned fra fedme til overvekt/normalvekt og klart å bli der. Det jeg leser om den behandlingen som jeg er henvist til er at de fleste legger gradvis på seg igjen. Det er jo også min erfaring fra tidligere perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...