Gå til innhold

Har du gitt ut bok eller hadde du villet gi ut bok?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde i såfall gitt ut under pseudonym. Jeg har lyst til å skrive om de som gjør seg bemerket og som blir oppfattet og omtalt på en negativ og/eller fordomsfull måte. Historiene bak hvorfor de ble som de ble. Det er noen av de mest gripende og også sørgeligste historiene jeg har hørt. Det er også de menneskene som blir rusmisbrukere og de som blir narsissister. Også de snobbete og de som alltid er ovenfra og ned mot andre. Det er alltid en historie bak og det tror jeg mange ignorerer selv om alle "vet" det.

Det er jo helt greit at man tar avstand fra og fordømmer både væremåte og handlinger mange ganger, men jeg tror ikke alle skjønner at mennesker ikke alltid er hva de gjør. Har så mange historier jeg ville fortalt, men ville ha mikset sånn at ingen ble gjenkjent eller identifisert. 

Endret av Kashmir
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har du gitt ut bok eller hadde du villet gi ut bok? Om svaret er ja, hva villet den handle om?

Anonymkode: b5cda...6f8

Ja, jeg har gitt ut en bok, men temaet er så smalt at den er den eneste i sitt slag så jeg har ikke tenkt å si hvilken. Sannsynligvis har ingen av dere hørt om den uansett.

Anonymkode: 0178a...891

Annonse

Worriesome Plenty 2

Jeg skrev en halv bok. Den ble refusert.

Jeg tror ikke så mange har lyst til å lese en historie om en som gradvis blir psyk.

Psykisk uhelse er det nok bare psykiatrien som bryr seg om.

Endret av Worriesome Plenty 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...