Gå til innhold

Grunnen til at du skriver dagbok her inne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kan tenke meg mange grunner til å skrive dagbok her inne på forumet, men er veldig nysgjerrig på hva som er akkurat din grunn?

@Glitter @stjernestøv @Den forsvunne diamanten @Fru2020 @Vhanja @Vendi @Orion @Marye @MiaMaia @Ikkeanonymnok

(Tror jeg har tagget alle nå...)

Anonymkode: a6963...5cb

Fortsetter under...

Jeg synes det er hyggelig å skrive, det kan gi ro å få skrevet fra seg, jeg kan skrive om de mer personlige tingene uten å være redd for å bli angrepet av AB også synes jeg det er veldig hyggelig å følge dagbøkene til de andre. 

For mange år siden var jeg med i dagbokmiljøet på KG. Vi har kjempemange som fulgte hverandres dagbøker. Det likte jeg godt. Det ble jo som nettvenner.  

Så har jeg en fysisk dagbok kun ment for meg. Og av og til behandler. Hun fikk lese hele forrige bok. 

Endret av Glitter

Annonse

Jeg har også erfaringer fra et tidligere forum hvor vi var veldig aktiv i dagbøkene, derfor falt det meg vel naturlig å starte en her også.

Jeg føler jeg kommer nærmere andre brukere gjennom å lese andres dagbøker, da tenker jeg at jeg også må bidra.

Så kan jeg få tilbakemeldinger på små utfordringer og kjekke hendelser som ikke er store nok for en egen tråd.

Følelsen av fellesskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...