Gå til innhold

Pepsi Max/ Cola uten sukker

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Jaja. Det er jo meningen du skal gjøre det selv uansett, ikke at andre skal gjøre jobben for deg. Og om det er til jobb så be dem om å kjøpe en matvekt til deg.

Det gikk ikke fordi di skulle spare penger. Du hjelper alle andre men ikke meg. 

Anonymkode: 82dff...08e

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det gikk ikke fordi di skulle spare penger. Du hjelper alle andre men ikke meg. 

Du må jobbe litt hardere med trollinga di. Du prøver jo ikke engang.

Anonymkode: 49f8e...032

Annonse

Kayia skrev (7 minutter siden):

Hvor har jeg sagt dét? Sitat takk! 

or imidlertid også indre organer kan ta skade etter lang tids bruk, uten at jeg kan dokumentere dette. Jeg har "alltid" drukket noe brus i helgene, men under pandemien begynte jeg gradvis å drikke  a l t f o r  mye cola zero. Gjerne flere glass hver eneste dag. Vet ikke helt hvorfor, det bare ble sånn, ettersom jeg alltid var hjemme. Kanskje har det sammenheng med at jeg ikke drikker alkohol når jeg er alene (og det var man jo mer under pandemien) eller kanskje var det så enkelt at det ble for fristende å gå og kikke på eget varelager gjennom arbeidsdagen/kvelden, det stod jo alltid en flaske med duggfrisk cola zero i kjøleskapsdøren :D

Da har jeg bestemt meg for å bruke rehabiliteringsoppholdet til å kutte ut coladrikkingen i ukedagene. Skal tillate meg en halvliter fredag og lørdag hvis det frister. Fire uker uten muligheten til å drikke cola til maten må jo være en god kickstart.

Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Da har jeg bestemt meg for å bruke rehabiliteringsoppholdet til å kutte ut coladrikkingen i ukedagene. Skal tillate meg en halvliter fredag og lørdag hvis det frister. Fire uker uten muligheten til å drikke cola til maten må jo være en god kickstart.

Herlig! Så moro å restarte seg selv på den måten, og innarbeide nye gode vaner!

Fru2020 skrev (1 time siden):

Drikker du mye, vil jeg anbefale å kutte før oppholdet. Jeg får veldig hodepine et par dager ved kutt. 

Annonse

Fru2020 skrev (4 timer siden):

Wow, så tøff du er nå - applaus for deg!💪😀

Meeen....

Vær litt snill med deg selv om du merker at det blir for mange og store omveltninger på en gang da. Jeg har skjønt at det er ganske mye som kommer til å kreve mye av deg i den nærmeste tiden, og dette er ikke din eneste sjanse til å kutte cola zero. Skulle det ikke gå nå, kan du ta det når du har lagt kampene du skal lære deg å fighte gjennom rehabiliteringsoppholdet bak deg  :) 

Kayia skrev (27 minutter siden):

Meeen....

Vær litt snill med deg selv om du merker at det blir for mange og store omveltninger på en gang da. Jeg har skjønt at det er ganske mye som kommer til å kreve mye av deg i den nærmeste tiden, og dette er ikke din eneste sjanse til å kutte cola zero. Skulle det ikke gå nå, kan du ta det når du har lagt kampene du skal lære deg å fighte gjennom rehabiliteringsoppholdet bak deg  :) 

Det er ikke vanskelig å drikke andre drikker enn cola da. Det klarer alle. 

Kayia skrev (59 minutter siden):

Meeen....

Takk❤️Jeg skal ta det med meg.

2023 fører med seg så mange endringer at det er ikke en person rundt meg, verken privat eller i helsevesenet, som ikke advarer meg mot å starte opp alle prosjektene. Men jeg har tro på at -23 blir et bra år.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke vanskelig å drikke andre drikker enn cola da. Det klarer alle. 

Det er ikke så vanskelig å forstå at det av og til kan passe bedre å kvitte seg med en last av gangen heller. Det klarer alle (med litt empati).

Endret av Kayia
Fru2020 skrev (1 time siden):

Takk❤️Jeg skal ta det med meg.

2023 fører med seg så mange endringer at det er ikke en person rundt meg, verken privat eller i helsevesenet, som ikke advarer meg mot å starte opp alle prosjektene. Men jeg har tro på at -23 blir et bra år.

Jeg heier 👌😀

Kayia skrev (19 minutter siden):

Det er ikke så vanskelig å forstå at det av og til kan passe bedre å kvitte seg med en last av gangen heller. Det klarer alle (med litt empati).

Jeg har masse empati. Du heier ikke på meg? Jeg er veldig flink jeg også. Drikker masse vann. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...