Gå til innhold

Sier det bare finnes to kjønn, blir kansellert og utestengt fra TikTok

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kayia skrev (5 timer siden):

Hipp hurra

Hilsen Kayia, 101 år. som takker og bukker og trekker seg stille ut av tråden 😇

https://nichegamer.com/limited-run-games-fires-cm-over-twitter/

Her er hva du støtter

"Hei jeg gleder meg til å se harry potter. Og jeg følger libsoftiktok og ianmiles whatever på twitter."

"DU HAR SPARKEN !!!!!!!!!!, DETTE ER HELT UAKSEPTBAELT." !!!!!!!!!!!!!!

Herregud frøken. Skjønner at du takker og bukker og trekker deg ut, for dette er flaut å forsøke forsvare.

Anonymkode: be06b...588

Grendel skrev (2 timer siden):

Jeg vil bare gratulere transbevegelsen med enda en  Pyrrhosseier.

Masse negativ oppmerksomhet til dem og makismal spredning av utsagnet det ville stoppe.

Men er det transbevegelsen som gjør dette da? Jeg tror veldig mye av dette er de som ikke er trans som skal forsvare andre. Litt som når folk setter seg godt inn i japansk/afrikansk/native american kultur og respektere den mens de lærer, også kommer det en haug med andre folk og hyler ut cultural appropriation og mobber, henger ut og omtrent trakaserer de, mens de som selv er fra den kulturen syntes det egentlig bare er kjempekult.

Jeg har selv hatt dreads tidligere, godt laget av ei vennine av meg. Jeg har fått så mye kjeft, og drittslenging etter meg, av kritt hvite mennesker, som ikke har noe som helst med den kulturen og gjøre, mens flere av mine kollegaer fra flere forskjellige land i Afrika syntes det er kjempe kult og at jeg passer superbra til det, og gir meg masse tips, samme har flere av brukerene våre gjort.

Anonymkode: 44337...993

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men er det transbevegelsen som gjør dette da? Jeg tror veldig mye av dette er de som ikke er trans som skal forsvare andre. Litt som når folk setter seg godt inn i japansk/afrikansk/native american kultur og respektere den mens de lærer, også kommer det en haug med andre folk og hyler ut cultural appropriation og mobber, henger ut og omtrent trakaserer de, mens de som selv er fra den kulturen syntes det egentlig bare er kjempekult.

Jeg har selv hatt dreads tidligere, godt laget av ei vennine av meg. Jeg har fått så mye kjeft, og drittslenging etter meg, av kritt hvite mennesker, som ikke har noe som helst med den kulturen og gjøre, mens flere av mine kollegaer fra flere forskjellige land i Afrika syntes det er kjempe kult og at jeg passer superbra til det, og gir meg masse tips, samme har flere av brukerene våre gjort.

Et av de mest idiotiske utslagene av woke er dette med kulturell appropriasjon som du har blitt anklaget for. Man skal ikke tenke mange skritt fremover for å skjønne at det er en håpløs retning å gå. Mange afrikanere bruker rettetang og bleker håret. Det må da værra lov.

Jeg vil tro at deler av transbevegelsen står bak klagene mot influenseren, men bak der igjen står "woke" folk. Jeg tror de er ganske få, men veldig aktive. Omtrent som Akp-ml på 70 tallet som kuppet fagforeninger og universitet.

Når det gjelder selve sensuren så synes jeg det blir for lettvint å si at sosiale medier (og arbeidsgivere!) kan lage egne regler og at ytringsfriheten bare skal gjelder papiraviser, telefaks, papp-plakater og brevpost. Hvis upassende meninger blir sensurert fra sosiale medier så har man lite reell ytringsfrihet i dag.

Annonse

UtakknemligDiva

Wokers skulle blitt utryddet. Da hadde det vært litt bedre å være her. La de bli de første til å sendes på Mars om ca 15 år. Eller stapp de inn i en egen leir. Litt likt tankegangen til en viss keiser kanskje 🙃

Slik går det når for mange dårlige gener får spredd seg. I dyreverden dør feil/svake individer. Her har de fleste blitt reddet. Kanskje vi skal holde litt mer med naturen igjen..

Innovertiss= kvinne. Man får mensen, kan bli gravid, føde barn og har det ikke like enkelt som menn når vi må tisse.

Utovertiss= mann. Kreves ikke mer enn sprut for å bli forelder, slipper å gå 9 mnd med et foster inni seg, og har det jævla lett når de må tisse. 

Hvordan noen kan fornekte noe som er så bevist skjønner jeg ikke. En form for psykose? 

Hva blir det neste? Identifisere seg som en annen art? 

Endret av 90tallsbarn
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Her er hva du støtter

"Hei jeg gleder meg til å se harry potter. Og jeg følger libsoftiktok og ianmiles whatever på twitter."

Herregud frøken. Skjønner at du takker og bukker og trekker deg ut, for dette er flaut å forsøke forsvare.

Jeg ønsker ingen diskusjon om kontroversielle eller krevende tema med anonyme på dol, jeg ønsker å vite hvem (i form av nick) jeg diskuterer med når tonen er som i svaret ditt. Jeg kommer derfor ikke til å følge opp ut over å si at du kan mene akkurat hva du vil, og det samme kan jeg.

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Her er hva du støtter

Tror du henger i en dårlig omgangskrets om dette er det de du kjenner opplever altså... Jeg har selv transvenner som både er, leser og skal spille Harry Potter. Null problem, det blir derimot ett problem når man begynner å hetse folk, trakkasere folk o.s.v. da mister man fort jobben!

Kashmir skrev (På 11.1.2023 den 10.47):

Det er mye aggressivitet her på grunn av rene misforståelser og uvitenhet. 

Ingen benekter at det fins to biologiske kjønn. Ingen får sparken fordi de liker Harry Potter. 

Please.

Dessverre - Harry Potter er noe forbanna dritt :p 

Anonymkode: 1c5d4...5fd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...