Gå til innhold

Cornflakes med sukker eller med syltetøy? De som spiser med sukker er litt rare.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Corn flakes med melk og sukker på er kjempegodt! Nå spiser jeg ikke det lenger, det er jo en sukkerbombe av dimensjoner (selv om du ikke tilsetter sukker...), men godt er det. Syltetøy høres rart ut på corn flakes.

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Corn flakes med melk og sukker på er kjempegodt! Nå spiser jeg ikke det lenger, det er jo en sukkerbombe av dimensjoner (selv om du ikke tilsetter sukker...), men godt er det. Syltetøy høres rart ut på corn flakes.

Fun fact: det er ulovlig å spise cornflakes et sted i Ohio.

Det har noe med at Kellogg som er opphavsmann og lege ( tror jeg?) ville lage noe som drev vekk Satan. Eller noe sånt 😅 husker ikke helt hva historien bak det er, men forbudt er det. På søndager vel og merke. Det er viktig å ta med- kun søndager. 

Jeg synes ikke det er spesielt godt med vanlig cornflakes. Fitness sin fullkorns-type er derimot god. Men det er litt sukker i ja. Fortsatt sunnere enn cornflakes da.

Jeg husker jeg pleide spise knust kavring med kefirmelk og sukker på. Det er ganske godt. Kunne spist det nå også, men det er jo bare så usunt. 😛

Annonse

Glitter skrev (45 minutter siden):

Jeg synes ikke det er spesielt godt med vanlig cornflakes. Fitness sin fullkorns-type er derimot god. Men det er litt sukker i ja. Fortsatt sunnere enn cornflakes da.

Jeg husker jeg pleide spise knust kavring med kefirmelk og sukker på. Det er ganske godt. Kunne spist det nå også, men det er jo bare så usunt. 😛

Knust sukkerkavring med h-melk og sukker! Nam! Men nei, jeg spiser ikke sånt nå. :) 

Lillemus skrev (1 time siden):

Når det ikke spises andre former for godteri så går cornflakes innenfor. 

Anonymkode: 1eafb...17b

Ekstra skrev (48 minutter siden):

Jeg spiste mye cornflakes i barndommen, og da gjerne med oppskåret banan eller syltetøy, i tillegg til melk. Det hendte også at jeg hadde sukke på. Kunne ikke tenke meg å spise det nå.

Blir man tjukk da hvis man spiser cornflakes i stedet for godteri? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Når det ikke spises andre former for godteri så går cornflakes innenfor. 

Ikke for meg, jeg spiser så lite sukker jeg kan. :) Spiser noe karbohydrater, men ikke i form av corn flakes og sukker nei, da skal ha noe med litt næring i, spiser f.eks. bønner og grove knekkebrød. :) 

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Ikke for meg, jeg spiser så lite sukker jeg kan. :) Spiser noe karbohydrater, men ikke i form av corn flakes og sukker nei, da skal ha noe med litt næring i, spiser f.eks. bønner og grove knekkebrød. :) 

Cornflakes er jo masse næring i da det er sprøstekt mais. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Cornflakes er jo masse næring i da det er sprøstekt mais. 

Nei, det er masse kalorier som blir til sukker i kroppen og gir energi, men næring er det lite av.

Annonse

Lillemus skrev (43 minutter siden):

Nei, det er masse kalorier som blir til sukker i kroppen og gir energi, men næring er det lite av.

Hvor mange sånne skal det til for å gå ned i vekt hvis man kun spiser det til alle måltidene?

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mange sånne skal det til for å gå ned i vekt hvis man kun spiser det til alle måltidene?

Jeg gjetter 450 før du dør av feilernæring.

Anonymkode: 1100e...6e3

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det vil jeg ikke engang svare på. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg gjetter 450 før du dør av feilernæring.

Du dør ikke av feilernæring på egg og fett faktisk. :) Egg inneholder alt du trenger det. Men jeg hadde ikke orket drikke det mange ganger om dagen, kunne drukket en om kvelden også, men det gjør jeg ikke.

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Det vil jeg ikke engang svare på. 

Du dør ikke av feilernæring på egg og fett faktisk. :) Egg inneholder alt du trenger det. Men jeg hadde ikke orket drikke det mange ganger om dagen, kunne drukket en om kvelden også, men det gjør jeg ikke.

Det er ikke egg i cornflakes

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke egg i cornflakes

Corn flakes? Vi snakker om bullet-tea her, ikke corn flakes. Skal du spise bare corn flakes blir du feilernært rimelig fort ja.

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Corn flakes? Vi snakker om bullet-tea her, ikke corn flakes. Skal du spise bare corn flakes blir du feilernært rimelig fort ja.

Ups, min feil. Svarte om cornflakes😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...