Gå til innhold

Cornflakes med sukker eller med syltetøy? De som spiser med sukker er litt rare.

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Corn flakes? Vi snakker om bullet-tea her, ikke corn flakes. Skal du spise bare corn flakes blir du feilernært rimelig fort ja.

Ja men hvis man spiser bare cornflakes som fullverdig måltid 1-2 3 ganger om dagen. Hvor raskt går du ned i vekt og hvor fort? 

Anonymkode: 1eafb...17b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ups, min feil. Svarte om cornflakes😂

Anonymkode: 1100e...6e3

Jeg mente om fornflakes lillemus jeg også. Vet ikke hva du snakket om lillemus. 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja men hvis man spiser bare cornflakes som fullverdig måltid 1-2 3 ganger om dagen. Hvor raskt går du ned i vekt og hvor fort? 

Du vil ikke gå ned i vekt om du spiser bare corn flakes. Mais brukes for å fete opp hester med høyt energibehov f.eks. Det inneholder mye karbohydrater som setter i gang insulinproduksjonen i kroppen og fører til fettlagring.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg mente om fornflakes lillemus jeg også. Vet ikke hva du snakket om lillemus. 

🤣 Det er visst jeg som roter sammen to tråder! Men nei, corn flakes er på ingen måte slankemat.

Lillemus skrev (11 minutter siden):

Du vil ikke gå ned i vekt om du spiser bare corn flakes. Mais brukes for å fete opp hester med høyt energibehov f.eks. Det inneholder mye karbohydrater som setter i gang insulinproduksjonen i kroppen og fører til fettlagring.

Nyttig alt du kan . 

Annonse

Jeg husker ikke sist jeg spiste corn flakes, men da var det garantert med melk og sukker, og IKKE syltetøy. 

Kavring og kulturmelk hender det seg fortsatt jeg tar en skål av - sommerstid. 

Lillemus skrev (3 minutter siden):

Takk. :)

Kanskje jeg skal begrense meg til en bolle om dagen da jeg ikke vil videreføre de dårlige genene jeg har til øvrig formering. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...