Gå til innhold

Med dette ønskes velkommen til DOL-treffet 2024😊

Anbefalte innlegg

Det blir sååå gøy og treffe dere alle sammen sommeren 24. Foreslår vi arrangerer kurv-fest siden det er ulik økonomi blant oss også er det de med allergier eller andre preferanser. Vi trenger forskjellige drikker. Fint hvis noen også fikser servietter - duk og parasoller. Jeg tar med en lammegryte med hvitløksbaguetter. Meld dere på her så vi vet hvor mange vi blir😉

Anonymkode: 364c9...8ea

Fortsetter under...

Det forrige forumet jeg var medlem av hadde vi fysiske treff. Vi ble en gjeng på ca ti stykker som møttes jevnlig. Det vart veldig koselig. Vi møttes over flere år. Er enda venner på Facebook for å følge med hvordan det går. 

Jeg reiste også en gang til Østlandet for et treff med langt flere. Var veldig kjekt å se ansiktene bak nickene. I det forumet skrev alle med Nick så vi fikk en annen nærhet enn her.

Det tror jeg ikke at jeg hadde tatt sjansen på. Å møte folk du ikke vet noe som helst om, og så blir jo alt deretter farget av at vi skulle visst hvem flere var når det etterpå ble skrevet på forum. En negativ ting med det er at det blir klikker på forum som støtter hverandre i mye, og som påvirker miljøet på et forum veldig så lenge de er i En posisjon til å ekskludere brukere de ikke liker. Jeg sier ikke dette pga paranoia 🙂 jeg vet at det skjer altså. Snakket på privat meld med ei som fortalte det fra et annet nettsted, og hun sa at det ble press om å "stå sammen" senere. Dette kan kanskje @Fru2020bekrefte eller si noe om? 

Når det er sagt så vet jeg nesten garantert at det er brukere her jeg ville likt i virkeligheten. Har heller ikke erfart at det er noen som jeg føler jeg misliker her, så det er sagt. Selv om det er en jeg ikke går overens med da, men tror vi har blitt stilltiende enige om å overse hverandre 😄

Annonse

Kashmir skrev (10 minutter siden):

Det tror jeg ikke at jeg hadde tatt sjansen på. Å møte folk du ikke vet noe som helst om, og så blir jo alt deretter farget av at vi skulle visst hvem flere var når det etterpå ble skrevet på forum. En negativ ting med det er at det blir klikker på forum som støtter hverandre i mye, og som påvirker miljøet på et forum veldig så lenge de er i En posisjon til å ekskludere brukere de ikke liker. Jeg sier ikke dette pga paranoia 🙂 jeg vet at det skjer altså. Snakket på privat meld med ei som fortalte det fra et annet nettsted, og hun sa at det ble press om å "stå sammen" senere. Dette kan kanskje @Fru2020bekrefte eller si noe om? 

Når det er sagt så vet jeg nesten garantert at det er brukere her jeg ville likt i virkeligheten. Har heller ikke erfart at det er noen som jeg føler jeg misliker her, så det er sagt. Selv om det er en jeg ikke går overens med da, men tror vi har blitt stilltiende enige om å overse hverandre 😄

Så kjekt at det ble så mange påmeldte😁 Det er meg når det er sagt Kashmir så har du og jeg diskutert mye siden. Dol er så lite at jeg diskuterer med deg. Du har svart på mange av mine tråder, så hyggelig. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så kjekt at det ble så mange påmeldte😁 Det er meg når det er sagt Kashmir så har du og jeg diskutert mye siden. Dol er så lite at jeg diskuterer med deg. Du har svart på mange av mine tråder, så hyggelig. 

Der kan du se. Du kan oppføre deg som anonym. Motsatt av alle andre du 🙂 men det var jo hyggelig å se, at vi kan diskutere vi også på en ok måte. 

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det blir sååå gøy og treffe dere alle sammen sommeren 24. Foreslår vi arrangerer kurv-fest siden det er ulik økonomi blant oss også er det de med allergier eller andre preferanser. Vi trenger forskjellige drikker. Fint hvis noen også fikser servietter - duk og parasoller. Jeg tar med en lammegryte med hvitløksbaguetter. Meld dere på her så vi vet hvor mange vi blir😉

Hvor skal vi møtes da ?

Anonymkode: 47a1b...9a9

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Bra tar du med saft også? 

Jeg har plenty av morsmelk til de som vil ha! Boller og melk er bedre enn boller og saft. 

Anonymkode: 90fcd...24c

Kashmir skrev (58 minutter siden):

Følte aldri på noe press om å stå sammen. Det kom helt naturlig. Men på det forumet var det en helt annen tone enn her. Alle skrev under nick og nesten alle hadde dagbok. En ble virkelig godt kjent med personenes historie og da ble det helt naturlig å være en god heiagjeng. Jeg ble venner med flere enn dem jeg traff på Facebook og jeg kjenner fremdeles jeg kan bli rørt når jeg ser de legger ut innlegg hvor det er tydelig at de har vunnet den lange og harde kampen vi var gjennom.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...