Gå til innhold

Er du på kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vendi skrev (8 minutter siden):

Enig med Lillemus og Stjernestøv. KG er ingenting for meg, altfor stort og uoversiktlig. Har aldri hatt en bruker der, men har lest en sjelden gang.

Tror jeg lagde meg en bruker der en gang for å se hvordan det var der, men har vel aldri vært der inne etter det.

Annonse

Jeg er innom, men det er mest bare for å sjekke ut hva som skrives i enkelte underforum. Det er et fåtall hyggelige og normale brukere, resten skriver  enten helt intetsigende tråder og kommentarer-ellers troller de. Det er også en tendens til å lage tråder som er diskriminerende og nedlatende samt tråkker på ulike mennesker i samfunnet. Noen dager gidder jeg ikke engang sjekke fordi jeg blir bare oppgitt og iblant sint. Da er det virkelig ikke verdt det. 

Endret av Kashmir
Kayia skrev (1 minutt siden):

Har en bruker men bruker den svært, svært sjelden. Opplever ikke KG som er god arena for meg, jeg syns det er for mye tøv og tull der. Gjetter dette mye handler om at jeg er for gammel og seriøs... 

Nei, det tror jeg ikke. Det er mange eldre der. Det er faktisk sånn at det er de såkalt godt voksne som står for mye tøv og tull  blant både kvinner og menn der. De som også tråkker ned på andre og snakker nedsettende om mennesker er også såkalt godt voksne.

Alt i alt er de på rundt 30 og yngre de som bruker mest fornuft på KG. Bortsett fra kjernen av de hyggelige som har vært der lenge. De er unntaket. Noen av dem altså. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...