Gå til innhold

Er det vanlig å føle at du har lyst til å skade folk?

Anbefalte innlegg

Liker ikke å bli ledd av, blir ofte det fordi jeg ser annerledes  ut, redd for bli gjenkjent så tørr ikke å si noe mer om det, men det gar vel bygd seg opp et sinne i meg som jeg ikke kan kontrollere veldig bra. Kjefter på folk ute PP gata og skremmer folk, og noen begynner å gråte, jeg liker det... 

Anonymkode: 20ee1...af8

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Liker ikke å bli ledd av, blir ofte det fordi jeg ser annerledes  ut, redd for bli gjenkjent så tørr ikke å si noe mer om det, men det gar vel bygd seg opp et sinne i meg som jeg ikke kan kontrollere veldig bra. Kjefter på folk ute PP gata og skremmer folk, og noen begynner å gråte, jeg liker det... 

Ja innestengt tristhet kan føre til et enormt sinne. Hvis man ikke får hjelp mot de triste tankene, da skjer det at man blir sint 

Anonymkode: 67fa0...617

Hvem begynner å gråte? Håper ikke at du lar dette gå ut over barn og unge?! 

Som voksen ville jeg tenkt at det handler om psykisk sykdom og ikke brydd meg stort annet enn å kanskje syns synd på vedkommende. Hvis du blir voldelig så vil du jo måtte bli tatt hånd om, så da hadde jeg selvsagt ringt politiet. Hvis du tror at du kan bli det så må du si fra med en gang til hjelpeapparatet rundt deg! Hvis du ikke mot formodning har ett, så få hjelp. Ring en telefon for psykisk helse eller politiet selv.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det høres psykt ut.

Anonymkode: dc560...fb6

Annonse

Kashmir skrev (35 minutter siden):

Hvem begynner å gråte? Håper ikke at du lar dette gå ut over barn og unge?! 

Som voksen ville jeg tenkt at det handler om psykisk sykdom og ikke brydd meg stort annet enn å kanskje syns synd på vedkommende. Hvis du blir voldelig så vil du jo måtte bli tatt hånd om, så da hadde jeg selvsagt ringt politiet. Hvis du tror at du kan bli det så må du si fra med en gang til hjelpeapparatet rundt deg! Hvis du ikke mot formodning har ett, så få hjelp. Ring en telefon for psykisk helse eller politiet selv.

Var en eldre dame.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var en eldre dame.

Så kjeft på noen som tåler det og som skjønner at du er psykisk ustabil. Eldre kan ha problemer med ting de også og kan bli forvirret når du begynner å kjefte uten grunn. Du vet aldri det. 

Kashmir skrev (26 minutter siden):

Så kjeft på noen som tåler det og som skjønner at du er psykisk ustabil. Eldre kan ha problemer med ting de også og kan bli forvirret når du begynner å kjefte uten grunn. Du vet aldri det. 

Klarer ikke kontrollere meg. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Klarer ikke kontrollere meg. 

Da må du lære deg det da, eller gå ut tidlig om morgenen eller sent på kvelden. Da er det oftest ikke eldre og barn ute. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var en eldre dame.

Hadde du gjort noe slikt mot meg hadde du fått deg en omgang juling. Jeg er 198 høy og veier 120 kilo, så du hadde blitt ganske gul og blå for å si det slik. Tosk.

Anonymkode: 6dfd9...b95

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde du gjort noe slikt mot meg hadde du fått deg en omgang juling. Jeg er 198 høy og veier 120 kilo, så du hadde blitt ganske gul og blå for å si det slik. Tosk.

Anonymkode: din jævla

Jævla idoit. Jeg er en dame så jeg hadde politianmeldt deg, stakkars deg og du kan råtne i fengsel 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jævla idoit. Jeg er en dame så jeg hadde politianmeldt deg, stakkars deg og du kan råtne i fengsel 

Slutt å plage andre da så går det bra. 

Anonymkode: 6dfd9...b95

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor tror du at du har frikort på å plage mennesker? Om du holder på sånn risikerer du selv å bli anmeldt.

Det er normalt å ha tanker om å skade andre. Ganske mange har det. Jeg har det selv også. Nesten som en tvangstanke. 

Men det er ikke normalt eller greit å gjøre som du gjør, og attpåtil like at andre får det vondt pga deg. 

Sånn var det en dame som oppførte seg mot meg en gang jeg var på Oslo s. Hun stilte seg rett foran meg, ca 10 cm foran ansiktet mitt og begynte å kjefte og slenge skjellsord. Jeg må innrømme at jeg ble skjelven, men jeg klarte å bare snu meg og rusle unna. Hun fulgte heldigvis ikke etter. Regner med at hun hadde psykiske problemer eller var ruset e.l. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...