Gå til innhold

Hurra for helg jeg skam drikke meg skamfull i dag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det gjør meg jo glad og. Alle bekymringer forsvinner - dermed likegyldig. 

Anonymkode: 2580d...ecc

Jeg blir litt nysgjerrig på hvilke reaksjoner du tror du vil få når du skriver slikt som dette - og om du egentlig ønsker de reaksjonene og det er derfor du starter tråden.

Jeg kommer ikke til å gi deg dem. Hvis du vil symptombehandle så go ahead.

Fortsetter under...

Vhanja skrev (1 minutt siden):

Jeg blir litt nysgjerrig på hvilke reaksjoner du tror du vil få når du skriver slikt som dette - og om du egentlig ønsker de reaksjonene og det er derfor du starter tråden.

Jeg kommer ikke til å gi deg dem. Hvis du vil symptombehandle så go ahead.

Ro ned! Jeg visste ikke hvilke reaksjoner jeg ville få, jeg ville bare dele at jeg gledet meg til HELG. Lol går det ikke an å glede seg OVER helg?? Man blir som man tenker. Hvis man tenker alt er negativt da blir livet kort. Hvis man tenker positivt får man et langt liv. Når du drikker i kveld kan du ta en slurk for en positiv uke neste uke. Jeg gleder meg til helg å drikke. Jeg skal ha deg i hjertet og ta en slurk for deg også🍷❤️

Skulle gjerne gjort det samme, men jeg har tatt antabus og det vil gjøre meg skamdårlig å drikke. Men det er jo nettopp for å ikke flykte inn i alkohol at jeg gjorde det. 

Du får kose deg du da. Bare ikke la det bli en hyppig vane.

Glitter skrev (4 minutter siden):

Skulle gjerne gjort det samme, men jeg har tatt antabus og det vil gjøre meg skamdårlig å drikke. Men det er jo nettopp for å ikke flykte inn i alkohol at jeg gjorde det. 

Vi får ruse oss på Jesus..

Annonse

Glitter skrev (3 timer siden):

Takk det blir ikke hyppig vane. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff, jeg gjorde det i går…. 
Har lagt i hele dag, måtte ta Sobril for nervene 🥺

Idiotisk. Var ikke verdt det.

Anonymkode: a75a0...fb5

Sobril? Nei da er det iikke verdt det❤️

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...