Gå til innhold

Ukas trening uke 4 - 2023


Lillemus

Anbefalte innlegg

Denne uka har det blitt mølle-gogging på meg, veksler mellom å gå og å jogge på mølla:

Mandag - 20 min rockering

Onsdag - 3,2 km mølle

Fredag - 4 km mølle

Søndag - 5 km mølle

Alt i alt ganske så fornøyd. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøtteknotten

Mandag: 8 km gåtur

Tirsdag: 30 min styrke + 8 km løping

Torsdag: 7 km løping

Fredag: 8,4 km løping

Ble bare en styrkeøkt denne uka, og ingenting av noe i helga. Men på fredag kom jeg akkurat i mål med 100 km løping i januar, så fornøyd med det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka ble det ikke så mye trening, fordi vi har vært i Trondheim og besøkt dattera ❤ Ble litt da likevel:

Mandag: 1 time styrke + 1 time yoga

Onsdag: 1 time styrke

Fredag: 3 timer slalåm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble kun 1 time yoga og en styrkeøkt på meg.
Dvs. litt bedre enn forrige uke, da jeg ikke satte min fot på treningssenteret, men er litt skuffet over meg selv😔 Må visst trene viljestyrken framfor alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Pga jobben jeg driver med for tiden, har jeg valgt å ha hjemmekontor og har derfor hatt behov for frisk luft på kvelden. 

Ingen trening på treningsstudio altså,  men en fast gårunde på 6 km hver kveld minus helga. Jeg går på slik at jeg blir svett. Gjør godt for kropp og sjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bøtteknotten

Skriver her jeg, i stede for å starte en ny tråd. Måtte bare få si 😝😝😝😝😝😝 for et vær!!!!!!! 
 

Hadde tenkt å ta meg en litt lengre joggetur i dag, har god tid og det passa fint på alle måter. Men det regner. Og blåser. Vindkast oppi 25 utover formiddagen.. Noen få plussgrader som føles som minus i vinden 💦💨💦💨🥶

Ønsker meg tredemølle. Samt ferdig oppussa kjeller til å ha den i 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten skrev (2 minutter siden):

Skriver her jeg, i stede for å starte en ny tråd. Måtte bare få si 😝😝😝😝😝😝 for et vær!!!!!!! 
 

Hadde tenkt å ta meg en litt lengre joggetur i dag, har god tid og det passa fint på alle måter. Men det regner. Og blåser. Vindkast oppi 25 utover formiddagen.. Noen få plussgrader som føles som minus i vinden 💦💨💦💨🥶

Ønsker meg tredemølle. Samt ferdig oppussa kjeller til å ha den i 😂

Huff da 😮 Trodde ikke vi bodde så fryktelig langt fra hverandre. Her er det grått, oppholds og ganske så stille. Ser på yr at det skal bli både mer vind og regn utover dagen, men ikke så ille som hos deg 😮

Nei, det er i sånt vær at det er himla godt med et treningssenter - eller forsåvidt tredemølle hjemme. Har du kikket på finn.no? Vil tro at mange kjøpte det under pandemien, og at en del av dem er lite brukt og kanskje til salgs nå 😉 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtteknotten
påskelilje skrev (6 minutter siden):

Huff da 😮 Trodde ikke vi bodde så fryktelig langt fra hverandre. Her er det grått, oppholds og ganske så stille. Ser på yr at det skal bli både mer vind og regn utover dagen, men ikke så ille som hos deg 😮

Nei, det er i sånt vær at det er himla godt med et treningssenter - eller forsåvidt tredemølle hjemme. Har du kikket på finn.no? Vil tro at mange kjøpte det under pandemien, og at en del av dem er lite brukt og kanskje til salgs nå 😉 ?

Har sett litt på Finn ja, men det burde jeg jo ikke 🙈 for det står forsåvidt ikke på penger, men plass. Akkurat nå måtte vi hatt den midt i stua, og det er ikke aktuelt, men kaaaaanskje når kjelleren er ferdig. I kjellerstua eller på gjesterommet?  🤞

Jeg fant vel ut i etterkant av det løpet i august, at det var flere løp den lørdagen - og to som kan betegnes som «sør i landet». Tror du er en del lengre sør enn meg 😅 mer sør-vest her. Men altså, det aller meste av Norge i prosent ligger jo lengre nord enn her likevel 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...