Gå til innhold

Spinning


Fru2020

Anbefalte innlegg

Altså. Fy fader så vondt. Hadde ikke helt tenkt gjennom det. Selv om jeg hadde gelepute og alt. 

Fyttigrisen.

Har vondt enda.

Hvor lang tid tar det å herde seg litt så en tåler mer? 

Vi skal ha spinning seks ganger til. Vil det bli bedre?

Kommer aldri til å gå på en spinningtime frivillig.

(😂 Jadda, og vi er på dag to)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (53 minutter siden):

Altså. Fy fader så vondt. Hadde ikke helt tenkt gjennom det. Selv om jeg hadde gelepute og alt. 

Fyttigrisen.

Har vondt enda.

Hvor lang tid tar det å herde seg litt så en tåler mer? 

Vi skal ha spinning seks ganger til. Vil det bli bedre?

Kommer aldri til å gå på en spinningtime frivillig.

(😂 Jadda, og vi er på dag to)

Den andre sykkelturen om våren er alltid den verste. ;) Det går seg fort til, men du kommer ikke til å synes det er godt å sette seg på sykkelsetet neste gang for å si det sånn... Men det går over når du har syklet litt altså, helt sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (13 timer siden):

Den andre sykkelturen om våren er alltid den verste. ;) Det går seg fort til, men du kommer ikke til å synes det er godt å sette seg på sykkelsetet neste gang for å si det sånn... Men det går over når du har syklet litt altså, helt sant!

Gruer meg allerede. Har fremdeles vondt. Det er jo ikke akkurat lette kropper de plasserer på de setene heller😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...