Gå til innhold

Væske


Fru2020

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å tracke b hvor mye jeg drikker hvert dag. Tracker dere bare vannet dere drikker. Eller regner dere med cola, juice etc? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru2020 skrev (43 minutter siden):

Jeg har begynt å tracke b hvor mye jeg drikker hvert dag. Tracker dere bare vannet dere drikker. Eller regner dere med cola, juice etc? 

Om du skal notere hvor mye du drikker skal nok all drikke være med. Sånn har det i alle fall vært når jeg har gjort det i forbindelse med noe blære-relatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (51 minutter siden):

Om du skal notere hvor mye du drikker skal nok all drikke være med. Sånn har det i alle fall vært når jeg har gjort det i forbindelse med noe blære-relatert.

Det er bare for min egen del. Så tenker jeg litt sånn at det er bare vann som er godt nok. Cola Zero når ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Det er bare for min egen del. Så tenker jeg litt sånn at det er bare vann som er godt nok. Cola Zero når ikke opp.

Da må du jo bestemme deg for om du skal registrere hvor mye vann du drikker (om poenget er å øke vanndrikkingen f.eks.) eller hvor mye du drikker samme hva det er. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (1 minutt siden):

Da må du jo bestemme deg for om du skal registrere hvor mye vann du drikker (om poenget er å øke vanndrikkingen f.eks.) eller hvor mye du drikker samme hva det er. :) 

Det er det jeg ikke klarer å bestemme meg for. Jeg heller mot at saft teller med fordi jeg har i de siste dagene drukket endel sukkerfri saft. Men at juice, melk, kaffe og cola ikke teller med. Cola og saft er vel egentlig det samme som det er ikke helt logisk men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Det er det jeg ikke klarer å bestemme meg for. Jeg heller mot at saft teller med fordi jeg har i de siste dagene drukket endel sukkerfri saft. Men at juice, melk, kaffe og cola ikke teller med. Cola og saft er vel egentlig det samme som det er ikke helt logisk men.

Hvorfor vil du ikke ta med colaen? Er det fordi du egentlig skammer deg litt over at du drikker det hver dag? At du ikke vil se det svart på hvitt på en måte? Jeg mener ikke å være frekk altså, det var bare en tanke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (2 minutter siden):

Hvorfor vil du ikke ta med colaen? Er det fordi du egentlig skammer deg litt over at du drikker det hver dag? At du ikke vil se det svart på hvitt på en måte? Jeg mener ikke å være frekk altså, det var bare en tanke. :) 

Jeg føler liksom ikke det teller med. Tror jeg har det fra en Grete Roede instruktør som da til meg at jeg måtte dukke to liter vann utover det jeg drakk av sukkerfri brus. Brusen talte ikke med da hun. 

Men det er jo endel vann i brus så egentlig burde det jo telle med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru2020 skrev (2 timer siden):

Det er det jeg ikke klarer å bestemme meg for. Jeg heller mot at saft teller med fordi jeg har i de siste dagene drukket endel sukkerfri saft. Men at juice, melk, kaffe og cola ikke teller med. Cola og saft er vel egentlig det samme som det er ikke helt logisk men.

Det er ingen logikk i at juice og melk ikke telles med. Kaffe er noe vanndrivende, så det kan diskuteres hvordan det skal beregnes. 

Hvorfor er du opptatt av væskeinntaket ditt?

Dersom poenget er å drikke mer vann, så er det jo kun vann som bør regnes med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (24 minutter siden):

Det er ingen logikk i at juice og melk ikke telles med. Kaffe er noe vanndrivende, så det kan diskuteres hvordan det skal beregnes. 

Hvorfor er du opptatt av væskeinntaket ditt?

Dersom poenget er å drikke mer vann, så er det jo kun vann som bør regnes med. 

Det er bare fordi appen jeg har registrert det. Det er jo greit å ha et godt væskeinntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...