Gå til innhold

Dette forumet er ganske kjedelig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Enten fullt av psykiatriske problemstillinger eller spørsmål om psykisk helse. Har det alltid vært sånn? 

Anonymkode: 9a486...fb2

Nei, i begynnelsen var det adskillig mer variert, men en periode ble det veldig vridd over mot psykisk helse og psykiatri, men nå har det da vært ganske stabilt sånn noen år?

Lillemus skrev (4 minutter siden):

Nei, i begynnelsen var det adskillig mer variert, men en periode ble det veldig vridd over mot psykisk helse og psykiatri, men nå har det da vært ganske stabilt sånn noen år?

Jeg forstår. Enten må man være usedvanlig opptatt av psykiatri eller så gidder man ikke dette forumet i lengden. 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg forstår. Enten må man være usedvanlig opptatt av psykiatri eller så gidder man ikke dette forumet i lengden. 

Vel, vi er en del som har vært siden tidenes morgen (les: slutten av 1990-tallet!) uten å være spesielt interessert i psykiatri. :) 

Vhanja skrev (8 timer siden):

Hvorfor bruker du fritiden din på noe du synes er kjedelig?

Hen tror det er kløktig sikkert. Å klage. Det er jo en sånn tråd en gang i uka, gjerne etterfulgt av admin slett meg eller noe.

Anonymkode: 3c27f...294

Annonse

Det er jo ikke mot reglene å opprette tråder om noe annet, så det er du jo velkommen til å gjøre. Men hvis du ikke vil eller klarer å vekke interesse hos andre, så må du heller ikke forvente at andre lager tråder kum for å underholde deg. Det er en rar innstilling. 

Kashmir skrev (3 timer siden):

Det er jo ikke mot reglene å opprette tråder om noe annet, så det er du jo velkommen til å gjøre. Men hvis du ikke vil eller klarer å vekke interesse hos andre, så må du heller ikke forvente at andre lager tråder kum for å underholde deg. Det er en rar innstilling. 

Jeg har laget mange tråder som har skapt engasjement… men nå er jeg lei! 

Lillemus skrev (19 timer siden):

Vel, vi er en del som har vært siden tidenes morgen (les: slutten av 1990-tallet!) uten å være spesielt interessert i psykiatri. :) 

Enten går det trening helseplaner eller psykatri. 

Annonse

ISW skrev (1 minutt siden):

Jeg er lei for å si det, men da må du finne deg et annet forum å være på. Dette forumet vil ikke forandre seg.

Det ville sikkert gledet deg men jeg har ingen planer om det enda. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...