Gå til innhold

Starte vektnedgangs dagbok som anonym?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grunnen til at jeg har lyst til å starte opp dagbok er at det virker som om det er veldig motiverende (har jo sett andres dagbøker, med brukernavn, her inne).

Anonymkode: 5bec4...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Det må du kanskje høre med @Admin om. 

Hvis det blir flere anonyme som vil det samme så vil det bli forvirrende tror jeg. 

Ja, det har du rett i. @Admin er det greit om jeg oppretter dagbok som anonym? (Holder det å tagge admin her eller må jeg sende melding?). 

Anonymkode: 5bec4...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det har du rett i. @Admin er det greit om jeg oppretter dagbok som anonym? (Holder det å tagge admin her eller må jeg sende melding?). 

Anonymkode: 5bec4...af6

Hun pleier å svare når hun tagges. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det ok å opprette vektnedgangs dagbok som anonym her inne? Vil helst være anonym. 

Anonymkode: 5bec4...af6

Selvfølgelig kan du fortsette å skrive i samme tråd om vektnedgang, i dette forumet er det ikke nødvendig å bruke nick:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan helt fint opprette en tråd for å følge vektnedgangen din. Så lenge du holder seg til samme tråd så vil jo din AB kode være den samme slik at brukerene ser hvem som har skrevet hva selv om du er anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...