Gå til innhold

Har skeiet veldig ut i det siste


Glitter

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg ble innlagt forrige fredag så har jeg spist sjokolade, potetgull, kjeks, drukket iskaffe hver dag. I går ble deg kun noen kjeks, så jeg prøver å trappe ned, men det er virkelig hardt. 

Jeg tror det er fordi jeg har russug, men jeg blir også automatisk mer usunn og "trøstespiser" når jeg er innlagt. 

I morgen skrives jeg ut og jeg tillater meg alltid å spise det jeg vil ha første dagen hjemme, men fra lørdag må jeg hente meg inn. 

Det blir vel hardt. Først ei hel uke med masse rus, så ei hel uke med masse snop. 

Hvordan gjør dere det når dere skal "skjerpe" dere? 

Jeg pleier å kjøpe inn druer. Og sørge for å spise nok, men sunn mat. Andre ting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør som deg, men også i tillegg forsøker jeg drikke mye vann. Og ellers gjøre noe annet dersom jeg kjenner på sug. Alt fra å se en serie, gå en liten tur, skrive dagbok osv.

Anonymkode: 93715...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo om følelser Glitter. Du ruser dem bort og spiser dem isteden, fordi du ikke takler dem. Gjør ting som gir gode følelser så godt du kan. Ellers er jo frukt i det store og hele bra å spise. Et tips jeg prøvde selv er å lage salat av finhakket grønnsaker, ha i litt ost og god sunnere dressing. Så spiser du den med ships ( sunnere variant ) hvor du legger salat på shipsflakene. Da kan du spise en del hvis du må, uten at det blir så usunt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg gjør som deg, men også i tillegg forsøker jeg drikke mye vann. Og ellers gjøre noe annet dersom jeg kjenner på sug. Alt fra å se en serie, gå en liten tur, skrive dagbok osv.

Anonymkode: 93715...a53

Ja. Å holde meg opptatt er nok lurt. Jeg drikker en del sukkerfribrus, men det er jo dyrt. 

Kashmir skrev (3 minutter siden):

Det handler jo om følelser Glitter. Du ruser dem bort og spiser dem isteden, fordi du ikke takler dem. Gjør ting som gir gode følelser så godt du kan. Ellers er jo frukt i det store og hele bra å spise. Et tips jeg prøvde selv er å lage salat av finhakket grønnsaker, ha i litt ost og god sunnere dressing. Så spiser du den med ships ( sunnere variant ) hvor du legger salat på shipsflakene. Da kan du spise en del hvis du må, uten at det blir så usunt. 

Ja det er vel noe i det at jeg nå spiser dem bort. Men jeg vet ikke helt hva det er jeg har sånn behov for å flykte fra. Jeg får ikke tilgang på det. Får bare dette fysiske suget. 

Jeg er ikke så god på følelser alltid. 

Hva slags chips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (33 minutter siden):

Ja. Å holde meg opptatt er nok lurt. Jeg drikker en del sukkerfribrus, men det er jo dyrt. 

Ja det er vel noe i det at jeg nå spiser dem bort. Men jeg vet ikke helt hva det er jeg har sånn behov for å flykte fra. Jeg får ikke tilgang på det. Får bare dette fysiske suget. 

Jeg er ikke så god på følelser alltid. 

Hva slags chips? 

Du har det jo rimelig tøft i perioder,  men bør ikke dra inn det her i tråden 🙂 så jeg har jo forståelse for det! 

Jeg brukte Tortilla og ships av søtpotet som var hjemmelagd. Det første er jo ikke av det sunneste da. Men det går an å lage av auberginer osv også 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et så fremmed problem at jeg mangler ord. Hva med selvkontroll? Du klarer jo å ikke spise godteri hvis du bestemmer deg for det? 

Anonymkode: 8cbc6...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (8 minutter siden):

Du har det jo rimelig tøft i perioder,  men bør ikke dra inn det her i tråden 🙂 så jeg har jo forståelse for det! 

Jeg brukte Tortilla og ships av søtpotet som var hjemmelagd. Det første er jo ikke av det sunneste da. Men det går an å lage av auberginer osv også 🙂

Chips*

Anonymkode: 8cbc6...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er et så fremmed problem at jeg mangler ord. Hva med selvkontroll? Du klarer jo å ikke spise godteri hvis du bestemmer deg for det? 

Anonymkode: 8cbc6...221

Så hyggelig du var da. 

Jeg har faktisk bedre selvkontroll på kosthold enn de fleste til vanlig. Akkurat nå dealer jeg med en del ting. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (21 minutter siden):

Du har det jo rimelig tøft i perioder,  men bør ikke dra inn det her i tråden 🙂 så jeg har jo forståelse for det! 

Jeg brukte Tortilla og ships av søtpotet som var hjemmelagd. Det første er jo ikke av det sunneste da. Men det går an å lage av auberginer osv også 🙂

Ja sant. 

Okei. Det hørtes jo godt ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Dette er et så fremmed problem at jeg mangler ord. Hva med selvkontroll? Du klarer jo å ikke spise godteri hvis du bestemmer deg for det? 

Anonymkode: 8cbc6...221

Hvis et problem er så fremmed for deg at du mangler ord, så er det et godt tips å ikke uttale seg med ord som bare popper opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (28 minutter siden):

Så hyggelig du var da. 

Jeg har faktisk bedre selvkontroll på kosthold enn de fleste til vanlig. Akkurat nå dealer jeg med en del ting. 

Jeg bare spurte. Det er jo bare og unngå å spise godteri så klarer du det om du setter deg et mål. 

Anonymkode: 8cbc6...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (17 minutter siden):

Hvis et problem er så fremmed for deg at du mangler ord, så er det et godt tips å ikke uttale seg med ord som bare popper opp. 

Gud så mye kjeft dere skal gi… jeez! 

Anonymkode: 8cbc6...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg bare spurte. Det er jo bare og unngå å spise godteri så klarer du det om du setter deg et mål. 

Anonymkode: 8cbc6...221

Det er mer komplisert enn å "bare gjøre". Blant annet henger det sammen med sterkt russug som igjen henger sammen med en del andre ting. 

Jeg holder jo på å sette meg mål. Det var derfor jeg lagde denne tråden. Men å be meg skaffe meg selvkontroll er faktisk ganske nedlatende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter skrev (9 minutter siden):

Det er mer komplisert enn å "bare gjøre". Blant annet henger det sammen med sterkt russug som igjen henger sammen med en del andre ting. 

Jeg holder jo på å sette meg mål. Det var derfor jeg lagde denne tråden. Men å be meg skaffe meg selvkontroll er faktisk ganske nedlatende. 

Å ja det var ikke meningen. Unnskyld. 

Anonymkode: 8cbc6...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...