Gå til innhold

Hvor lenge har dere deres joggesko før de kastes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri gått så lenge med et par joggesko at sålen ramler av, men en periode gikk jeg med dem til det ble hull i dem. Når de er for skitne vasker jeg dem, det gjelder først og fremst de hvite jeg har. En annen gang byttet jeg joggesko fordi det ikke lenger var på moten med sterk rosa farge... Nå ser det imidlertid ut som om farger er in igjen, men da mer dempet. Kjøpte et par med en behagelig lys blåfarge for ikke så lenge siden :)

Vhanja skrev (11 minutter siden):

Når det begynner å gå hull i dem og dempingseffekten forsvinner.

Jeg syns dempingseffekten forsvinner langt før det har gått hull i skoene. Har aldri opplevd hull i skoene da. Men virker som om innleggsålen blir fort dårlig

Anonymkode: 0f3ff...953

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når de ikke er på moten lenger? 

Når de ser skitne ut? 

Nå det er hull i de? 

Når sålen har ramlet av? 

Godt spørsmål, for ofte blir de byttet ut før de er helt utslitt, dermed har jeg etter hvert mange par slitte, men til nød brukbare sko.

Er det hull eller sålen har ramlet av går de i søpla. Er de skitne vasker jeg dem, evt. i vaskemaskinen. Mote bryr jeg meg lite om når det gjelder treningssko.

Annonse

Ekstra skrev (39 minutter siden):

Godt spørsmål, for ofte blir de byttet ut før de er helt utslitt, dermed har jeg etter hvert mange par slitte, men til nød brukbare sko.

Er det hull eller sålen har ramlet av går de i søpla. Er de skitne vasker jeg dem, evt. i vaskemaskinen. Mote bryr jeg meg lite om når det gjelder treningssko.

Jeg går i joggesko hver dag. For meg er ikke joggesko det samme som treningssko. Er hverdagsskoene mine. 

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg går i joggesko hver dag. For meg er ikke joggesko det samme som treningssko. Er hverdagsskoene mine. 

Ja, jeg bruker også en del joggesko til hverdags, og da gjerne andre enn de jeg bruker til trening. 

Ekstra skrev (1 time siden):

(...) ofte blir de byttet ut før de er helt utslitt, dermed har jeg etter hvert mange par slitte, men til nød brukbare sko.

Som jeg skulle sagt det før. Kan snart fylle et eget rom med sko og klær som egentlig ikke duger lenger, men som jeg ikke lar gå i søpla. Vet det er dumt, men greier ikke helt å komme bort fra en sånn mellomlagringsfase...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når de ser skitne ut? 

Nå det er hull i de? 

Når sålen har ramlet av? 

Jeg bruker dem til jogging så lenge de er gode på foten og gir god demping. Etterpå blir de til tursko eller sko jeg bruker når jeg jobber i hagen. Som flere andre her har jeg også en del joggesko som bare ligger der og ikke brukes, men som jeg ikke får meg til å kaste... Jeg liker kule farger på joggeskoene og kaster ikke sko fordi fargen ikke er på moten, har to par med hull på tåa, de kan jo bare kaste. Har aldri skoene så lenge at sålen løsner og aller av, da er de for utslitte for meg.

Jeg jogger aldri, men jeg går.  Jeg kaster sko med engang de blir slitte, eller til jeg har kjøpt nye og blitt vant til dem.  Jeg har alltid et par dyre joggesko som jeg bruker mest.

Om sommeren går jeg i sandaler, og da har jeg et par gode og dyre som jeg bruker mest.  Jeg har flere sko og det er viktig for meg å hvile føttene med forskjellige sko.  Har alltid med meg ekstra sko når jeg reiser for ikke å bruke samme skoene hele tiden.

Skecher er skomerke jeg er veldig glad i, men joggeskoene mine er HOKA og sandalene Ecco.

Annonse

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Når de ser skitne ut? 

Nå det er hull i de? 

Når sålen har ramlet av? 

Når det er hull/såle ødelagt. Tar noen år..

UtakknemligDiva
Kayia skrev (3 timer siden):

Som jeg skulle sagt det før. Kan snart fylle et eget rom med sko og klær som egentlig ikke duger lenger, men som jeg ikke lar gå i søpla. Vet det er dumt, men greier ikke helt å komme bort fra en sånn mellomlagringsfase...

Kast dem i stoffavfallet til H&M. Du får kupong for hver gang du leverer. Og poeng. Når du rekker x antall poeng stiger medlemsnivået og du får større rabatt og kuponger. 

Gi bort gratis. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...