Gå til innhold

Reservert på konto i 11 dager

Anbefalte innlegg

Det er ikke mye penger. Kun 1 kr for et kjøp av mobiltelefon som ble avslått av at mavn i folkeregisteret stemte ikke. Jeg forsto ikke der, for mitt navn og fødselsdato stemmer. 

Men hvordan fungerer reservasjon? Hvor lenge kan den stå slik? Irriterer selv om det kun er 1 kr. 

Anonymkode: d6fbe...c83

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/471366-reservert-p%C3%A5-konto-i-11-dager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Reservert på Vipps" kan være ganske irriterende, når det man har kjøpt/bestilt ikke leveres før etter en tid. Jeg har opplevd at beløpet først blir reservert på konto, for så å forsvinne fra oversikten igjen slik at "beløp til disposisjon" øker igjen, og så trekkes beløpet med endelig virkning enda senere. Nå klarer jeg meg greit, men jeg vil tro at for mange kan det være et problem at man da lett narres til å tro at man har mer penger til disposisjon en man egentlig har. Jeg la merke til dette en gang jeg hadde bestilt  catering og beløpet var såpass stort at jeg godt så til svingningene i saldo til disposisjon på konto.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...