Gå til innhold

Meierismak!!!


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Flere her som har prøvd seg som veganere eller levd dairyredusert, som har prøvd med sånne produkter igjen og merket at det smaker veldig meieri/fjøs?? Vi syns ofte at alternativer smaker rart i starten, men jeg synes nå at veganske alternativer ofte smaker best:)

Endret av 90tallsbarn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90tallsbarn skrev (2 minutter siden):

Flere her som har prøvd seg som veganere eller levd dairyredusert, som har prøvd med sånne produkter igjen og merket at det smaker veldig meieri/fjøs?? Vi syns ofte at alternativer smaker rart i starten, men jeg synes nå at veganske alternativer ofte smaker best:)

Det er jo en vanesak vil jeg tro. :) Selv spiser jeg veldig lite søtt og synes ting jeg tidligere elsket nå er nesten uspiselig søte. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det er jo en vanesak vil jeg tro. :) Selv spiser jeg veldig lite søtt og synes ting jeg tidligere elsket nå er nesten uspiselig søte. :) 

Ja noen ting. Jeg spiser ikke smågodt, men jeg er glad i søtt, som i is, kakao og enkelte kaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
Lillemus skrev (8 minutter siden):

Det er jo en vanesak vil jeg tro. :) Selv spiser jeg veldig lite søtt og synes ting jeg tidligere elsket nå er nesten uspiselig søte. :) 

Men jeg var bare ikke forberedt på at man ville kjenne denne meierismaken så godt. Jeg trodde liksom at dette var det beste siden det er dette jeg var vant med fra før. Å prøve alternativ mat smakte bare spesielt, men nå som jeg har brukt mest det foretrekker jeg det 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...