Gå til innhold

Kommer postmannen til ca samme tid hver gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kommer postmannen til ca samme tid hver gang?

Anonymkode: cfd14...625

For å levere ut post i private kasser? De har jo en rute. Men her jeg bor, kjører de med en ørliten elbil ("golfbil"), så det kan være store variasjoner i hvor lang tid de bruker på ruta, avhengig av om det er sommerføre eller masse snø / is.

Dessuten er det mangel på bud, så noen ganger må ruta tas av en som jobber overtid. Da kan vi få posten sent om kvelden. 

Så svaret er vel i utgangspunktet ja, men at det kan være hyppige uregelmessigheter likevel. Andre deler av landet kan også ha helt andre opplegg enn det jeg kjenner til. 

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aha. Da regner jeg med at de gjør det alle steder?

Anonymkode: cfd14...625

Aner ikke, men på tidligere bosteder (annen kommune) har posten kommet til samme tid hver dag ja, de har nok sine faste ruter så lenge det ikke er sykdom i staben. :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...