Gå til innhold

Spise første måltid kl 14, når spise neste og siste måltid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker å forsøke periodisk faste samt bare spise to måltider om dagen (skal fortsatt spise anbefalt kalorimengde altså). Det er da slik at jeg slutter på jobb kl 13 og rekker ikke være hjemme før kl 14. Tenker derfor ha første måltidet da. Men det jeg er usikker på er når jeg bør ha siste måltid? Jeg tenker at måltidet kl 14 vil bli lunsj også spiser jeg middagen på kvelden. Jeg tenker kanskje kl 19-20 ville være greit?

Anonymkode: 95b3e...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 og 20 høres bra ut, da har du et fastevindu på ca. 17-18 timer og det er bra. :) Men pass på at du spiser nok på de to måltidene da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 1.3.2023 den 16.26):

Jeg ønsker å forsøke periodisk faste samt bare spise to måltider om dagen (skal fortsatt spise anbefalt kalorimengde altså). Det er da slik at jeg slutter på jobb kl 13 og rekker ikke være hjemme før kl 14. Tenker derfor ha første måltidet da. Men det jeg er usikker på er når jeg bør ha siste måltid? Jeg tenker at måltidet kl 14 vil bli lunsj også spiser jeg middagen på kvelden. Jeg tenker kanskje kl 19-20 ville være greit?

Anonymkode: 95b3e...8f1

Mye bedre 36 timers faste to dager per uke, altså 5:2. 

Anonymkode: 53702...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...