Gå til innhold

Blir du som feminist støtt av denne humoren, eller knegger du høyt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lillemus skrev (33 minutter siden):

Jeg synes ikke dette var morsomt i det hele tatt, men det krenker meg på ingen måte. Var bare dumt.

Får kose deg med Mot i Brøstet da.

Anonymkode: adeec...665

Annonse

morsan skrev (3 minutter siden):

Dette er en parodi som gikk på Trygdekontoret 

😂 det var da endelig godt. Forstod humoren da, men forstår at ikke alle skjønner at det er humor. Litt uenig med meg selv om jeg synes det er god humor. 

Fru2020 skrev (7 timer siden):

😂 det var da endelig godt. Forstod humoren da, men forstår at ikke alle skjønner at det er humor. Litt uenig med meg selv om jeg synes det er god humor. 

Jeg vet ikke om det var ment å være sånn haha-humor, men mer å vise hvor drøyt det blir (for de fleste av oss) når karakterene i selv det mest Harry tv-konseptet snakker som enkelte i kommentarfeltene. 

AnonymBruker
knas skrev (23 timer siden):

Skal se om jeg ler like mye i morgen uten to glass vin innabords. 

Syntes Freudian Slip Productions produserer noe av det beste "unavhengige" humoren. Må forstå svensk da...

Anonymkode: adeec...665

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...