Gå til innhold

Mulig å lese betalings saker i nettavisen gratis på biblioteket?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Mener på jeg har hørt at det er mulig å lese betalings saker i nettavisen gratis på biblioteket? Stemmer dette? Og såfall hvordan får man det?

Anonymkode: c69a8...8b6

Det varierer nok fra bibliotek til bibliotek hvilke abonnementer de har. Tenker du på dagens aviser eller gamle aviser? Vi har tilgang på Adresseavisa og noen lokalavisers plussartikler. Når det gjelder gamle aviser kan du også logge deg på Nasjonalbiblioteket og lese i deres avisdatabase. Eller tenker du på nettsiden nettavisen.no kanskje? Den har ikke vi abonnement på i alle fall.

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Det varierer nok fra bibliotek til bibliotek hvilke abonnementer de har. Tenker du på dagens aviser eller gamle aviser? Vi har tilgang på Adresseavisa og noen lokalavisers plussartikler. Når det gjelder gamle aviser kan du også logge deg på Nasjonalbiblioteket og lese i deres avisdatabase. Eller tenker du på nettsiden nettavisen.no kanskje? Den har ikke vi abonnement på i alle fall.

Jeg tenkte på dagens aviser. Alle nettavisene, type vg, dagbladet, aftenposten osv.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg tenkte på dagens aviser. Alle nettavisene, type vg, dagbladet, aftenposten osv.

Vi har på Aftenposten, men ikke VG og Dagbladet. Du må nesten kontakte ditt lokale bibliotek og spørre hvilke aviser de kan tilby full nett-tilgang på. :) Det er dyrt og bibliotekene har også budsjetter å forholde seg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...