Gå til innhold

Du som forsøker gå ned i vekt, hva spiser du på en vanlig dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Frokost: 2 skiver med hamburgerrygg og egg

Middag: Varierende omtrent 600kcal

Kvelds: Samme som frokost

Mellommåltid: To frukter, en gulerot, en bit sjokolade, en boks cola Zero, av og til en youghurt 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Du som forsøker gå ned i vekt, hva spiser du på en vanlig dag? 

Anonymkode: 894f8...23f

Har gått opp 4 kg etter at jeg begynte med hormonplaster (overgangsaldermoro), men etter at jeg har prøvd meg litt frem med bl.a. periodisk faste har jeg kommet til at kroppen slipper bittelitt vekt på ontrent denne kosten til hverdags:

Frokost: 1 Wasa husman m/smør, kaviar og hvitost

Lunsj: 2 Wasa husman m/smør, kaviar og hvitost

Middag: normal porsjon (vi spiser karbohydrat-redusert så vi har kjøtt/fisk/egg e.l. og masse grønnsaker til og gjerne en saus av creme fraiche)

Kvelds: ev. en skive karbo-redusert brød m/smør og hjemmelaget eplemos

Har godt med smør og hvitost på knekkebrødene så de metter godt selv om jeg spiser bare ett og to i måltidet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Lillemus skrev (På 10.3.2023 den 13.40):

Har gått opp 4 kg etter at jeg begynte med hormonplaster (overgangsaldermoro), men etter at jeg har prøvd meg litt frem med bl.a. periodisk faste har jeg kommet til at kroppen slipper bittelitt vekt på ontrent denne kosten til hverdags:

Frokost: 1 Wasa husman m/smør, kaviar og hvitost

Lunsj: 2 Wasa husman m/smør, kaviar og hvitost

Middag: normal porsjon (vi spiser karbohydrat-redusert så vi har kjøtt/fisk/egg e.l. og masse grønnsaker til og gjerne en saus av creme fraiche)

Kvelds: ev. en skive karbo-redusert brød m/smør og hjemmelaget eplemos

Har godt med smør og hvitost på knekkebrødene så de metter godt selv om jeg spiser bare ett og to i måltidet. :) 

Periodiskfaste varighet på dager? 

Anonymkode: f0c72...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Periodiskfaste varighet på dager? 

Anonymkode: f0c72...a05

Jeg prøvde meg på to måltider om dagen på hverdager, ca. kl. 12 og kl. 17:30, men kroppen slapp ikke ett gram vekt av den grunn selv om jeg ikke spiste mer til de to måltidene enn ellers, så etter tre uker ga jeg opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...